Oorspronkelijk geplaatst door Yourii
Bekijk Berichten
als je 2000€ uitgeeft voor een speciale auto, en je begint die op te lopen, maar loopt grandioos fout, probeer dan je geld maar eens terug te krijgen (internet staat vol gestrande projecten zo).
ik zou de goedkoopste auto zoeken, roest en degelijke geen probleem, is snel te fixen en demonteer die gewoon.
haal eens de gehele remmen uit elkaar, alles opkuisen, invetten en terug monteren. een revisiesetje remschoenen en veertjes kost niks en kan je toch aardig mee leren.
motor kan je eruit halen, ontvetten, pakkingen eens allemaal vervangen en weer monteren. als die dan nog draait, good job.
ik kende heel weinig van autos, ik kon een oliefilter vervangen, olie bijgieten en eens remblokken vervangen.
toen ik de capri had, heb ik carbu's leren demonteren, cilinderkop vervangen, radiator vervangen, distributie op tijd zetten, kabelboom uitmeten, versnellingsbak en diverse koppelingen vervangen... kortom alles wat je in een auto over de jaren heen moet doen, heb ik op 2-3maand mogen leren. slechtste auto ooit, maar wat heeft die me veel geleerd. en alles op de oprit buiten
Comment