Buiten de sl doet de rest mij weinig.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw hier en me even voorstellen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten(met een ander id)
Last edited by Den Paarse Capri; 31/03/2015, 22:02.
Comment
-
Hmm zou spijtig en vooral heel zielig zijn, laat ons hopen vanniet!Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Om alle twijfels weg te nemen, de wagens zijn van mij, alleen heb ik ook soms andere dingen te doen dan iedere keer actuele foto,s na import en inschrijving te maken.
Ik heb 12 jaar in de States gewoond en de Iso komt inderdaad van daar, is tenslotte een GM motor erin.
Verder ben ik in het bezit van de " Fahrzeugbrief " van iedere wagen die ik ondertussen kocht, me hier op het forum te registreren was voor mij een soort afleiding daar ik voor mijn beroep " International Sales Manager bij GM in Duitsland en de USA " veel te doen heb en veel reis, dit niet om te stoefen.
Ik zit dus qua auto,s aan de bron, dus als ik iets zie en koop dan is het rap wat fot,s pakken of laten doorzenden als ik niet in de buurt ben waar de wagen staat die me interresseert.
ik wil me hier heel graag verantwoorden daar ik niets te verbergen heb.
Dit hier te leren kennen is voor mij een aangename afleiding temeer anderen hier soms ook een paar prachtige exoten hebben!
qua oldtimerfarm, ik heb er geen vertrouwen in.
Ik ben ook familie van Ghistelinck en werk bij de concurrentie
maar goed , het is normaal dat er twijfels zijn, zeker met zo een wagens.
Ik ben ermee bezig om hier iets te laten zetten, waarschijnlijk de kanten van Waregem en uiteraard zijn " eerlijke " hobbyisten van hier meer dan welkom !
Een grond om te liegen of om me anders voor te doen of wie zegt men dat me hier aan te melden heb ik niet.
En voor alle duidelijkheid, ik ben geen verkoper, twijfel nog steeds over de 107 of ik hem verkoop. En op de papieren zelfs nu na de ombouw staat nog steeds mijn moeder als 1e eigenaar, de ombouw heb ik laten doen om hem in eer te houden maar om privéreden die ik hier nu niet ga meedelen weet ik nog niet of ik hem definitief laat gaan, wat me niet belet hem aan te bieden om te polsen hoe het interesse is.
En ik verzamel nu een kleine 18 jaar, ik ben er 52 en had ook een beetje geluk in het leven, ondertussen is er ook met bepaalde verkopers een vertrouwensband daar ze weten dat ik correct ben en ik al dan eens een auto " blind " koop.
Voor verdere info over mijn persoon of mijn auto,s graag via pb, geen enkel probleem.
Groeten,
en geen 1 April grap
Comment
-
dat doet me plezier, Willy naessens ookalleen tijd hé man, dienen is zowat van uitgeboekt en ik ben maar een klein garnaalke maar komt wel goed, ik wil er nu ook nog niet teveel heisa om maken want zelf " classics" worden graag gestolen.
Ik houd jullie wel op de hoogte zolang me de tijd het toelaat .
Grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed Bekijk BerichtenHmm, ja, eerlijk gezegd alles wat er staat. Een klein deel is niet te zien, de BMW,s en een Bentley. 2 Lincolns en een Daf variomatic!
Cult Classics, het bedrijf dat de R107 verkoopt, heeft een aantal van die andere wagens ook te koop staan.
Voor je het weet ben je zowat je hele collectie kwijt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed Bekijk BerichtenOm alle twijfels weg te nemen, de wagens zijn van mij, alleen heb ik ook soms andere dingen te doen dan iedere keer actuele foto,s na import en inschrijving te maken.
Ik heb 12 jaar in de States gewoond en de Iso komt inderdaad van daar, is tenslotte een GM motor erin.
Verder ben ik in het bezit van de " Fahrzeugbrief " van iedere wagen die ik ondertussen kocht, me hier op het forum te registreren was voor mij een soort afleiding daar ik voor mijn beroep " International Sales Manager bij GM in Duitsland en de USA " veel te doen heb en veel reis, dit niet om te stoefen.
Ik zit dus qua auto,s aan de bron, dus als ik iets zie en koop dan is het rap wat fot,s pakken of laten doorzenden als ik niet in de buurt ben waar de wagen staat die me interresseert.
ik wil me hier heel graag verantwoorden daar ik niets te verbergen heb.
Dit hier te leren kennen is voor mij een aangename afleiding temeer anderen hier soms ook een paar prachtige exoten hebben!
qua oldtimerfarm, ik heb er geen vertrouwen in.
Ik ben ook familie van Ghistelinck en werk bij de concurrentie
maar goed , het is normaal dat er twijfels zijn, zeker met zo een wagens.
Ik ben ermee bezig om hier iets te laten zetten, waarschijnlijk de kanten van Waregem en uiteraard zijn " eerlijke " hobbyisten van hier meer dan welkom !
Een grond om te liegen of om me anders voor te doen of wie zegt men dat me hier aan te melden heb ik niet.
En voor alle duidelijkheid, ik ben geen verkoper, twijfel nog steeds over de 107 of ik hem verkoop. En op de papieren zelfs nu na de ombouw staat nog steeds mijn moeder als 1e eigenaar, de ombouw heb ik laten doen om hem in eer te houden maar om privéreden die ik hier nu niet ga meedelen weet ik nog niet of ik hem definitief laat gaan, wat me niet belet hem aan te bieden om te polsen hoe het interesse is.
En ik verzamel nu een kleine 18 jaar, ik ben er 52 en had ook een beetje geluk in het leven, ondertussen is er ook met bepaalde verkopers een vertrouwensband daar ze weten dat ik correct ben en ik al dan eens een auto " blind " koop.
Voor verdere info over mijn persoon of mijn auto,s graag via pb, geen enkel probleem.
Groeten,
en geen 1 April grap
Comment
-
Dit is overduidelijk een mislukte aprilgrap.
Ik kreeg net deze mail van Dirk Lange, de eigenaar van DTL, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de ombouw van de R107 :
Hallo Herr XXXX,
ja.
Der SL ist seit über 10 Jahren in meinem Besitz (Dirk Lange) und wurde
von mir (Fa. DTL) so gebaut.
Der Motor ist ein Werksneuer AMG 3.6
Gruss
D.Lange
Inh. Dirk Lange
Provinzialstr. 77, 44388 Dortmund
Tel: +49 231 96987184
Fax: +49 231 96987200
Web: www.sl-edition.de
Öffnungszeiten: Mo, Mi, Do, Fr, 9.00 bis 16.00 Uhr / Sa, 9.00 bis 13.00 Uhr
Dienstags geschlossen.
Comment
-
En ook nog een mail van Cult Cars, het bedrijf dat de wagen te koop heeft staan :
Hello XXX,
The carriage had 3 owners of it a Prominenter musician from deutschalnd! the last owner is a technical adviser for old-timer of Mercedes and Has built up the car of zero up to a perfect machine! It is of the Technically best mb SL R107 gives! and is also known in Mercedes very much!
Greeting
Damian Trzcionka
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenKheb zo'n vermoeden dat we benzobsessed hier niet meer terug zien. Als het waar zou zijn, snap ik niet dat een kerel met zoveel kapitaal/auto's zijn tijd op dit forum verdoet?
Die zitten toch in andere regionen ^^ ...
Comment
-
Waarom in andere regionen ? In deze wereld zitten we al in andere regionen waar discretie en vertrouwen op prijs gesteld wordt.
Waarom zou dit forum verkeerd zijn ? Er zitten hier toch ook verzamelaars en liefhebbers met waarschijnlijk nog exclusievere wagens, of controleren jullie iedereen om hier aanvaard te worden.
De firma DTL is gekend maar ik heb hier helemaal gezien hier het hele privéleven van mij en van mijn ouders uit de doeken te doen wat normaal is denk ik. Verkoop GmbH, verdeling erfenis en andere privé details.
De wagen is ( onafhankelijk van privéreden ) in zijn bezit.
Ik heb er persoonlijk niets op tegen als men research doet naar een auto, doe ik ook bij interesse maar ik respecteer ook iemand zijn privaatsfeer en dit uit respect.
Ik hoef helemaal geen voordeel van de twijfel te genieten evenmin heb ik noch tijd of zin hier een roman te schrijven hoe en wat alles tussen mijn ouders en familie gelopen is. Tenslotte bestaat ze helemaal uit autohandelaars of verzamelaars zelfs tot in Autohaus Singen.
Mocht ik me vergist hebben in dit forum dan is dit jammer en komt het lot er wel ooit aan te pas dat één van de wagens met mij op een beurs of een treffen te zien is.
Nogmaals een grond erover te liegen heb ik niet.
Beste groeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzobsessed Bekijk BerichtenWaarom in andere regionen ?.
Comment
-
Geef eens iemand het voordeel van de twijfel gasten! Ik wacht alvast vol spanning af op meer foto's van die SL
@benzobsessed: Als je ooit je hangar wilt inrichten tot een gezellige ruimte / mooi interieur: laat zeker iets weten ;-)Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008
Comment
-
Nog iets vergeten, zoals ik eerder al schreef kreeg ik de diagnose terminaal ziek te zijn, wat dus wil zeggen dat ik nog aan het werken ben maar minder intensief met goedkeuring van een multinational GM,
het reizen zal minder worden.
Dit geeft me de mogelijkheid me wat meer op mijn hobby te gaan concentreren, raad te geven en te vragen en daarom dacht ik dat dit forum de ideale plaats is/was.
Maar goed, ik weet wat ik bezit en waar ik trots kan op zijn, de ziekte is ook de reden waarom de R107 nog steeds te koop staat en ja Dirk is familie, de wagen komt naar hier als alles bij de notaris geregeld is en alle plooien glad gestreken.
Meer wens ik voorlopig niet daarover te zeggen!
Comment
Comment