Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mooie amazon, verschiet er altijd van hoe goedkoop ze op internet staan ivm andere classic cars van diezelfde periode. Op het werk van m'n vrouw is er iemand met een amazon van meer dan een miljoen km die er nog altijd mee op en af rijdt alle dagen. Ik zou het zelf vooral niet doen omdat de safety cage toch niet meteen vergelijkbaar is met een huidige S90...
Ik zou mij eerder zoiets kopen met de machtige B200FT
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
met wat kleine aanpassingen zit je zo op 200 pk, ultieme sleeper met fantastische zetels. Een ondergewaardeerde toekomstige classic!
Als je nog wat meer pktjes wil kan je er gewoon de m90 en bijhorende motor uit een +'93 940 turbo motor (met oil squirters) met alle bijhorende elektronica etc. in steken. Dat merken ze volgens mij ook nooit op de keuring.
Damn, breng me niet in verleiding.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !
Comment