Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leuke betaalbare daily's aangeboden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Die Renault Express.
    die ben ik vorige week gepasseerd langs de weg, viel direct op dat het een proper exemplaar was, achteraf ook de advertentie gezien, zalig bakske
    1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
    1987 volvo 340 GL (daily oldie)
    2006 seat altea (daily)

Comment

• Die 524d is anders ook wel een ferm ding. Goed bewaard gebleven en de juiste opties voor een wagen van die tijd.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Me wants this. Herinneringen aan de zilvergrijze Austin Montego Estate & paarse Rover Montego Estate die mijn ouders vroeger hadden. Waarschijnlijk de slechtste auto's die ze hadden (vooral die Rover dacht ik), maar na zoveel kilometers afgemaald te hebben op de achterbank zou ik er toch graag één willen.

Alhoewel, misschien was hun Skoda 120 toch net iets minder kwaliteitsvol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
          http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/m...reviousPage=lr

Me wants this. Herinneringen aan de zilvergrijze Austin Montego Estate & paarse Rover Montego Estate die mijn ouders vroeger hadden. Waarschijnlijk de slechtste auto's die ze hadden (vooral die Rover dacht ik), maar na zoveel kilometers afgemaald te hebben op de achterbank zou ik er toch graag één willen.

Alhoewel, misschien was hun Skoda 120 toch net iets minder kwaliteitsvol.
          een controlelampje met caravan op
          Benzine
          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
          Diesel
          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Amai das nog ne propere kadett precies
              2004 VOLKSWAGEN CADDY people 2.0SDI
              2011 VOLKSWAGEN GOLF 6 variant highline 1.6TDI bluemotion
              1983 VOLKSWAGEN KEVER 1200
              (o\_!_/o)

Comment

• Ziet er inderdaad proper uit en zeker geen te gekke prijs volgens mij, afronden op €1500.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                  Die 524d is anders ook wel een ferm ding. Goed bewaard gebleven en de juiste opties voor een wagen van die tijd.
                  Dat rijd toch van geen kanten zo een oude diesel . Vanaf de tds motoren zou ik een bmw diesel kopen.

Comment

• ik vind zelf de sterkte, ook al is die relatief...van een atmodiesel net zijn voordeel hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Dat rijd toch van geen kanten zo een oude diesel . Vanaf de tds motoren zou ik een bmw diesel kopen.
                      Hangt er van af hoe je wilt rijden. Ik heb totaal geen probleem om met de 300d te rijden, trekt niet op zoals een moderne turbodiesel maar hoeft ook niet.
                      Dat is net de charme ervan. Inhalen is soms risky, maar de blokken zijn oersterk en superbetrouwbaar!
                      Als ik wil optrekken en snel wil zijn, koop ik gewoon een andere bolide. Of ik rijd met mijn c220cdi maar zelfs daar rijd ik rustig mee. Gewoonte van het w124-rijden .

Comment

• Ziet er goed uit (op foto dan toch al)

Heb er nog geweten die er op foto goed uitzagen, tot je ter plaatse ging kijken.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Op www.vlavem.be staat er een kavel met 104 Bmw oldtimers, de moeite om eens te kijken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            ik vind zelf de sterkte, ook al is die relatief...van een atmodiesel net zijn voordeel hebben
                            Inderdaad. Je moet die kar in zijn tijd zien. En niet iedereen wil een pk-monster he
                            Ik heb er nog mee gereden toen die pas nieuw was, en dat reed toen echt wel plezant. OK, een 535i reed leuker, maar zo kan je bezig blijven. Ik heb er leuke herinneringen aan, en die krijg ik zeker terug met zo eentje.

Oorspronkelijk geplaatst door Marco87 Bekijk Berichten
                            Amai das nog ne propere kadett precies
                            Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Ziet er goed uit (op foto dan toch al)

Heb er nog geweten die er op foto goed uitzagen, tot je ter plaatse ging kijken.
                            Allé, je ziet nu toch van ver dat die lak op niets meer trekt? De bling bling van de (uiteraard wél nette) velgen leidt bij jullie misschien de aandacht af...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• jammer van die 1300 in die opel. die is dan belastingsvrij en goedkoop om oldtimer te rijden en dan ligt daar een tamme 1.3 in. wel met dure velgen, sport recaro interieur,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                jammer van die 1300 in die opel. die is dan belastingsvrij en goedkoop om oldtimer te rijden en dan ligt daar een tamme 1.3 in. wel met dure velgen, sport recaro interieur,...
                                Laten keuren als oldtimer en dan een 2liter in lepelen?

Comment

• mag niet. dat kun je evengoed met daily keuring hoor. zoiets zien ze niet op de keuring. maar voor de verzekering ben je niet in orde

Comment

• Die 1300s'kes waren nochtans vrij felle blokskes voor dien tijd.

Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                    mag niet. dat kun je evengoed met daily keuring hoor. zoiets zien ze niet op de keuring. maar voor de verzekering ben je niet in orde
                                    Zei de man met zijn 2.0 in zijn 1.3 Capri

Comment

• dat waren zeker vinnige bakskes, die 1300s
                                      torque steer a volonte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woetie20 Bekijk Berichten
                                        Op www.vlavem.be staat er een kavel met 104 Bmw oldtimers, de moeite om eens te kijken!
                                        Heb jij het ook bekeken ? ... misschien is links of rechts eentje vatbaar voor een restauratieproject, maar 95 % van dit "aanbod" is schroot en klaar voor recyclage.

Comment

• ik heb ze ook bekeken

Comment

Working...
                                          X