Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wou net vragen in welke maand jullie Kallo willen.
De enige mogelijkheid voor april is voor mij de 27ste. Mei kan ik enkel de 11ste en 25ste.
Een van deze data of liever in/na de zomer?
En moet het op een zondag of kan het ook op zaterdag? In dat geval kan 26 april en 10 en 24 mei ook.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Ik wou net vragen in welke maand jullie Kallo willen.
De enige mogelijkheid voor april is voor mij de 27ste. Mei kan ik enkel de 11ste en 25ste.
Een van deze data of liever in/na de zomer?
En moet het op een zondag of kan het ook op zaterdag? In dat geval kan 26 april en 10 en 24 mei ook.
Als mijn 80 welkom is, kom ik ook. Dan verkies ik de 25ste mei.
1986 Audi 90 2.2
1990 Audi 90 2.3 USA
1990 Audi coupé 2.3
1991 Audi 90 2.0
2002 Audi A4 1.9 TDI
Hij heeft trouwens in januari en februari ook al te koop gestaan (niet opgemerkt hier? ) maar daar is niet veel "deftigs" van gekomen. Nu ook, als de eventuele koper mij "niet aanstaat" gaat de verkoop ook niet door. Juist al een ruilvoorstel gehad met een Visa
ik heb spook toen wel opgemerkt in mijn zoektocht naar een oldie , was me net iets te klein en ik wil spook het ook niet aandoen om terug dagelijks gebruikt te worden.
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Hij heeft trouwens in januari en februari ook al te koop gestaan (niet opgemerkt hier? ) maar daar is niet veel "deftigs" van gekomen. Nu ook, als de eventuele koper mij "niet aanstaat" gaat de verkoop ook niet door. Juist al een ruilvoorstel gehad met een Visa
Ik had voor de Derby een ruilvoorstel met een rotte Simca 1100.
Geen interesse trouwens in de Derby?
Comment