Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bij ons in het leger rijden er ook nog een paar rond. die dingen blijven maar gaan.
bestaat visa in diesel? dan zou je die 5bak toch kunnen steken? heb eens op spritmonitor gekregen, de zuinigste citroen diesel is een AX van 1995 met gemiddeld 3.03L/100km. C15D vind ik daar jammer genoeg niet terug. ben eens benieuwd of er nog autos rondrijden die zuiniger bollen dan mijne golf.
ik zou ook nog een LV moeten kunnen vinden met zuinige motor. men zus heeft een caddy (95'er model) diesel met 1.9D blok maar is toch niet zo zuinig. voor het moment rijd ik met de golf rond zonder achterbank, maar dit weekend een raam gaan halen voor het huis (1m85x1m20). toch nie zo handig in een golfke :-)
destijds haalde ik met de renault kangoo van het werk rond de 4.2L/100km, met de clio ben ik nooit onder de 4.3L/100km geraakt. allebei 1.5tdci.
hoe graag ik ook ford rijd, recente fords roesten veel teveel en de 1.8D blokken van ford drinken. echt drinken. collega reed met een 92'er ford fiesta 1.8D en die had een verbruikt van 7-8 liter en die vlamde niet door
maat van me heeft een fiesta 1.8 diesel 1990 en die drinkt 5.5, zijn woon werkverkeer is 2 km en verder rijdt die niet met de auto
hoogte impliceert daarbij ook frontaal oppervlak
mijn 240diesel van mercedes in een mb 100, leeg 2.5 ton dronk slechts 1 litertje meer dan een 240d 123
maar-ie dronk meer
destijds haalde ik met de renault kangoo van het werk rond de 4.2L/100km, met de clio ben ik nooit onder de 4.3L/100km geraakt. allebei 1.5tdci.
hoe graag ik ook ford rijd, recente fords roesten veel teveel en de 1.8D blokken van ford drinken. echt drinken. collega reed met een 92'er ford fiesta 1.8D en die had een verbruikt van 7-8 liter en die vlamde niet door
jij hebt ook een verbruiksfetisch
met een smart cdi, 3de zuinigste op sprit, kom ik niet verder als 4 gemiddeld (winter/zomer en soms kerk toren gedoe, airco op als nodig), dat heeft natuurlijk geen stop-start
vind het erg knap dat jij met een golf 1600 diesel aan 3.03 zit (waarschijlijk beste prestaie ooit)
Damn, wist niet dat deze tot 2006 gebouwd werden. Die karretjes stralen op en top 80s uit. Dat dashboard, anno 2005... onvoorstelbaar tegenwoordig. De Golf Mk1 kas hebben ze wel ook tot 2009 (rechtsgestuurd en enkel in Zuid-Afrika weliswaar), maar daar zat wel een modern interieur in (van de Lupo dacht ik) + wat moderne (onnodige) veranderingen aan de lichten etc.
Zou ook liever met zo eentje rijden dan met een saaie Kangoo ofzo. Zalige underdog karren.
Oude, over the top autoreclames.. Maken ze niet meer de dag van vandaag. Uw eigen product in het water laten knallen, je moet het maar doen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
jij hebt ook een verbruiksfetisch
met een smart cdi, 3de zuinigste op sprit, kom ik niet verder als 4 gemiddeld (winter/zomer en soms kerk toren gedoe, airco op als nodig), dat heeft natuurlijk geen stop-start
vind het erg knap dat jij met een golf 1600 diesel aan 3.03 zit (waarschijlijk beste prestaie ooit)
mijn beste met de golf was 3.43L/100km. het gemiddelde van de golf gemeten over 20 000km nu is 3.88L/100km. minder dan 3.5 zal ik de golf nooit krijgen, daarvoor is die te oud. dat hebben ze wel al eens gepresteerd met een latere 1.9D golf (mijnbluemotion eens googlen)
die citroen AX diesel op sprimonitor zit aan 3.03L en dat vind ik echt machtig. zelf nieuwe superzuinige autos hebben het moeilijk om aan 3liter te geraken. mijn doel is gewoon aantonen dat oudere autos niet speciaal meer verbruiken als nieuwere. overal in de media wordt verklaard dat oude autos vervuilen en veel teveel verbruiken en dat je voor het milieu een 'nieuwe' wagen moet kopen die slechts 4liter verbruikt
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment