Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
waarom geen 02ke zijn beetje duurder ma echt vette autokes ben zelf ook ene aan t (proberen) restauren
s wel ne mooie deze maar ze late n beetje weinig foto's zien http://www.oldtimers-te-koop.be/oldt...02_148127.aspx
maar als je n beetje zoekt vindt je misschien wat goedkopers veel succes met je zoektocht
Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.
Maar niet echt praktisch voor dagelijks gebruik, zeker als hij moet buitenstaan. :/ (als hobby/oldtimer auto zou hij wel onder de carport kunnen staan)
Ziet er netjes uit, jammergenoeg maar 1 foto. En jammer genoeg hoge prijs. Ik ben er nog niet klaar voor om zoveel te willen geven voor een W124, als ik zie welke koopjes hier gedaan worden.
Anders ook niet, uw e30 rijdt ook maar helft van het jaar.
Nu niet ja, omdat ik hem 'noodgedwongen' uitgeschreven heb omdat de Civic ingeschreven moest worden omdat ik geen zin heb om dubbele volle taks te betalen. Als ik een 2de auto vind die oldie (of bijna oldie) is, kan ik ze beiden ingeschreven houden. En als ik een W124 zou hebben, wil ik die over het hele jaar kunnen gebruiken (lange afstanden, meetings, slecht weer etc.)
Ziet er netjes uit, jammergenoeg maar 1 foto. En jammer genoeg hoge prijs. Ik ben er nog niet klaar voor om zoveel te willen geven voor een W124, als ik zie welke koopjes hier gedaan worden.
ik denk dat voor een nette w124 toch gemakkelijk 3k wordt gevraagd (en ik ook verantwoord vind), uitzonderingen zijn altijd mogelijk natuurlijk (met wat geduld en geluk)
er is zelfs nix mis met 5 k voor een goeie, blijft gewoon een feit dat de prijs bij een 124 niet evenredig is de kwaliteit van de specifieke benz
de kans dat je voor 1000 een supergoede bak koopt en voor 5000 een onderhuids wrak is gewoon reeel
er is zelfs nix mis met 5 k voor een goeie, blijft gewoon een feit dat de prijs bij een 124 niet evenredig is de kwaliteit van de specifieke benz
de kans dat je voor 1000 een supergoede bak koopt en voor 5000 een onderhuids wrak is gewoon reeel
de meesten die ik gezien en getest had boven de 3k waren nooit wrakken, onder de 3k daarentegen ... veel van de prijs hangt ervan af of je met een kenner/liefhebber te maken hebt of met een opa die van niets weet
bij w124's van sommige dealers boven de 3k zaten ook wrakken tussen, bij particulieren eigenlijk zelden
Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.
Bij die 250D turbo zou ik die spoiler er wel oplaten, want 't is een turbo dus dan mag het. Maar is een turbo niet 'kwetsbaarder' dan een non-turbo?
Dit is ook zo zalig:
[ATTACH=CONFIG]92918[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]92919[/ATTACH]
Breaking Bad
Idd ook zo lelijk dat het zalig is. En 4WD
Die auto waar Walter White mee rijdt is pas een lelijk ding.
Comment