Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste daily-friendly oldtimer?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Pff, nu zit ik zelfs leboncoin te bekijken (enkel Noord-Frankrijk), maar veel van die karren zien er gaar uit.
    jup en noord-frankrijk is nog erger dan de rest.

Comment

• Ian, kijk voor een '88er. Op die '87ers zitten nog teveel hollanders te azen en dat drijft de prijs omhoog.

Aangezien het toch al bijna 2013 is, zal dat heel goed meevallen die taksen voor dat ene jaartje, zeker omdat je die taksen wel zal uitsparen in je aankoop.

Comment

• Ja, ben nu een beetje aan het kijken in de richting van '88ers.

Had vannacht trouwens een droom Dat ik met een (taxi)beige Jetta MK1 4-deurs diesel rondreed. Met chromen wieldoppen, maar op een bepaald moment ook met W124/201 wieldoppen. Het interieur was comfortabel, donkerblauwe stof met soort leer op het zitvlak en rugleuning.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Weet je nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
            Zoekertje verwijderd..

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Zoekertje verwijderd..
              Nint.

Comment

Nint.
                En toch gaat de link altijd naar 'zoekertjes in O-VL'.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• ik kan het zoekertje gewoon zien. zowel thuis op de laptop (gisterenavond) als hier op het werk

Comment

• ik kan die ook zien
                    wel een 93 geadverteerd als 90, volledig omgebouwd ?

Comment

• Der klopt precies iets nie aan die kar

Edit: mijne maat is daarnaar gaan kijken naar die kar en echt niets was in orde eraan , hele vreemde uitleg gaf die man, is een samenraapsel van 2 auto's, verschillende modellen dan nog, links laten liggen!

Comment

• Raar, als ik erop klik, gaat hij gewoon naar zoekertjes in Oost-Vlaanderen.

Maarja, hij is toch van '93. En als ik de goede raad van djenne moet volgen, rij ik beter verder met de Civic als daily waar ik me geen zorgen om moet maken, tot hij niet meer door de keuring raakt, en dan verkopen voor export (of onderdelen). Met die hoge km-stand zal dat toch amper te verkopen zijn, en hem herspuiten is mss ook weggesmeten geld.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Raar, als ik erop klik, gaat hij gewoon naar zoekertjes in Oost-Vlaanderen.

Maarja, hij is toch van '93. En als ik de goede raad van djenne moet volgen, rij ik beter verder met de Civic als daily waar ik me geen zorgen om moet maken, tot hij niet meer door de keuring raakt, en dan verkopen voor export (of onderdelen). Met die hoge km-stand zal dat toch amper te verkopen zijn, en hem herspuiten is mss ook weggesmeten geld.
                          Ging over die lichtblauwe in die zwijnenstal bij Kruishoutem. Inderdaad vreemd geval.

Mijn raad....parels voor de zwijnen.

Comment

Ging over die lichtblauwe in die zwijnenstal bij Kruishoutem. Inderdaad vreemd geval.

Mijn raad....parels voor de zwijnen.
                            Parels voor de zwijnen?

En ja, die in X-houtem was een 'verfacelift' geval. :/

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                              Current:
                              1987 Mercedes-Benz W124 200D
                              1979 Mercedes-Benz W123 280E
                              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                              Ex:
                              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                              1976 Mercedes-Benz W123 250
                              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                              1980 Mercedes-Benz W123 280
                              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• geen open dakje

Comment

• Ian, stop me neuten Koop u gewoon nen W124 of nen W201 (zoals mij xD )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                                    Ian, stop me neuten Koop u gewoon nen W124 of nen W201 (zoals mij xD )
                                    amai hij heeft een ster gekocht, en krijgt praat
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                                      Ian, stop me neuten Koop u gewoon nen W124 of nen W201 (zoals mij xD )
                                      Koop jij dan mijn Civic over (of vind iemand die dat wil, uw leeftijdsgenoten houden wss van karren met tuningspotentieel? ), dan kan ik mij een W124 kopen.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Kerel kheb juist nen W201 gekocht, ik schijt geen geld. De meeste uit mijn klas zijn trouwens al voorzien xD

Comment

• Ze zijn niet zo vaak meer in 't straatbeeld, maar ik vermoed dat wat nog rondrijdt in redelijke staat is. Dus waarom geen CX? Een GTI 2.5, dat zal best lekker rijden.

Comment

Working...
                                          X