Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Klopt idd en bij een racewagen is dat vet om te zien en ook mss een heel klein beetje op straatwagens zoals een X5. Maar bij deze W124 gaat het er gewoon over.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Klopt idd en bij een racewagen is dat vet om te zien en ook mss een heel klein beetje op straatwagens zoals een X5. Maar bij deze W124 gaat het er gewoon over.
Bwa, zo een 124 gaat toch niet vooruit... dus moet je hem plat leggen he. Camber is normaal, hoe lager je gaat hoe meer ze schuin komen te staan. Alhoewel ik denk dat deze met camberplates is aangepast
Bwa, zo een 124 gaat toch niet vooruit... dus moet je hem plat leggen he. Camber is normaal, hoe lager je gaat hoe meer ze schuin komen te staan. Alhoewel ik denk dat deze met camberplates is aangepast
Ja wss wel...Liever iets minder laag dan.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Ik vind hem wel dik. Dikke stance. Maar die schuine wielen mogen van mij ook achterwege gelaten, net als de 'hellaflush' kreten..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment