Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lastige verkopers. Aan de telefoon was de prijs ruim bespreekbaar, maar toen ik daar stond was ie ineens vast en ''gingen ze nog wel zien want het had geen haast".
Totaal ongemotiveerd om te verkopen.
Die advertentie , nauwelijks info, geen motortype,... Ze willen wel de hoofdprijs, maar met zo weinig mogelijk moeite.
Ik heb niet met de auto gereden, ik rijd nooit met een auto zolang ik met de prijs niet rond ben.
Interessante details? Hebben jullie eigenlijk een bod gedaan?
Hoe kan je dan de prijs inschatten die je wil geven als je er niet mee rijdt? Had ik bij m'n vorige aankoop niet gedaan (stond niet meer op platen) en heb ik me toch serieus beklaagd achteraf.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Hoe kan je dan de prijs inschatten die je wil geven als je er niet mee rijdt? Had ik bij m'n vorige aankoop niet gedaan (stond niet meer op platen) en heb ik me toch serieus beklaagd achteraf.
Als de prijs rond is ga ik er wel mee rijden he. Ik koop geen enkele auto zonder er mee gereden te hebben, maar het is in mijn ogen zinloos om te gaan rijden als ze niet voor 'mijn prijs' willen verkopen.
Comment