Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou ik die ce300 goedkoop op mijn naam kunnen verzekeren? heb geen daily en ben 24jaar. De ce300 zal dus als daily gebruikt worden op o-platen omdat ik geen woon-werk verkeer doe. Hij kan ook via mijn vader verzekerd worden, maar wat is het voordeligst?
Geen woon-werk en geen school ofzo?
Indien zo zou het geen probleem mogen zijn.
De meeste verkeringen eisen naast een oldtimer ook een 'dagelijks' voertuig. Ideaal zou dan zijn om hem te verzeekren via uw pa ofzo.
Ik wil wel een ritje dan!
Welke kleur is hij?
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Champagnekleur.
Het werk is 1km van mijn deur dus dat is met de fiets ^^. Het is voor hier en daar naartoe te rijden, en met een ce300 is dat al een stuk leuker.
Hij staat zonder nummerplaten op den oprit, grr! Wil gaan rijden.. maar zal nog een maand duren.
Hij staat al bij jou?
Maak eens snel een topic aan, ik wil er alles over weten.
Het inschrijven gebeurt pas als hij 25 is? De mijne wordt om die reden pas in november-december opnieuw ingeschreven.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Kan ik de wagen dus inschrijven mop mijn pa zijn naam, en verzekeren op zijn naam, terwijl ik er het meeste mee rijd, en mijn pa praktisch nooit?
Want op mijn naam verzekeren als oldtimer zonder dagelijks voertuig is veel duurder. Raar dat het dan via een omweg kan..
Het verzekeren zou ik doen op de naam van je pa met jij als hoofdbestuurder.
Woon je nog thuis? Ik weet niet of het kan als je alleen woont.
Inschrijven kan perfect op jouw naam.
Bij mij was de kever op mijn naam ingeschreven en op mijn pa zijn naam verzekerd, bij de Derby is het net andersom.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment