Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Hoe meer sedans ik zie, hoe meer ik er zelf ook eentje wil. En als ik er eentje had, had het wss geweest 'hoe meer breaks ik zie, moe meer ik er zelf ook eentje wil'. :') En een coupé blijft ook erg knap natuurlijk.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
een 200 carb wel, maar de 200e is er pas vanaf 1e fl
Zeker van bobo ? In mijn kindergedachte stond daar een E achter ... Het was zeker een 200 en zeker van maart 85... Die 124 had zelfs geen centrale vergrendeling...
Sinds gisteren tonen ze de serie 'The Tunnel' op Vitaya, en één van de hoofdpersonages rijdt met een rookzilveren S124. Ander hoofdpersonage zei dat z'n auto naar natte hond ruikt (beetje zoals de mijne dus) Zij rijdt met een oude Porsche (denk een 924, ook met zo'n openklappende koplampen).
Momenteel de enige foto die ik vind.. Komt nog mooi in beeld soms. (spijtig genoeg staat de ster niet meer op de motorkap) Op een bepaald moment ook iemand die zei 'nice car'. En 't is een 1992 320TE.
Zijn partner/collega rijdt met een 944, ook niet slecht.
Comment