Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
collega van me heeft een 123 200d en een laguna coupe, nu wil hij de laguna vervangen voor een 124 200d automaat oldtimer op dagelijkse platen
draait de automaat meer toeren bij 120 als de 5-bak ? weet iemand het verschil in toeren tss de 4, 5 bak manueel en de automaat ?
en als je wat ziet, laat het weten pls !
collega van me heeft een 123 200d en een laguna coupe, nu wil hij de laguna vervangen voor een 124 200d automaat oldtimer op dagelijkse platen
draait de automaat meer toeren bij 120 als de 5-bak ? weet iemand het verschil in toeren tss de 4, 5 bak manueel en de automaat ?
en als je wat ziet, laat het weten pls !
Ik vermoed 200d en automaat nog trager zal zijn dan manueel 4, te weinig power naar mijn gevoel, zal toch niet zo vlot meekunnen in het dagelijks verkeer.
Mijn 300d automaat vind ik vrij goed meekunnen in het verkeer, hellingen op en inhalen gaat wel niet zo vlot, maar als je daar rekening mee houdt valt dat ook goed mee.
Ik denk ook niet dat er op het forum een w124 200d automaat is om de vergelijking mee te maken. En ene vinden in BE zal ook niet makkelijk zijn. Ik zou eerder voor een 250d of 300d gaan.
Comment