Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Knap. Vraag me eigenlijk af of een W124 makkelijk op gas te leggen is.
een install van bijna € 2500 op zo'n ouwe bak steken terwijl je perfecte diesels kan kopen
ik had een 260se op gas en was er niet tevreden over, wel 18 jaar terug
Awelja, tegenwoordig zijn de installaties toch verbeterd denk ik.
En dan heb je nog de 'feeling' van een naft, en met oude diesels mag je tegenwoordig niet altijd overal meer rijden. En LPG is milieuvriendelijker.
(in b4 LPG haters)
Als ik een E28 zou kopen, zou ik die op termijn ook wel op gas willen laten leggen.
Zeg Nederlander : dat gaat perfect en is inderdaad milieu-vriendelijk. Je kan die zelfs door goed in te stellen even zuinig laten rijden als op benzine (de uitgespaarde kosten wel apart houden voor de koprevisie dan).
Trouwens waarom nog eentje zoeken zonder gas en dan inbouwen, koop die zo in Nederland.
Zeg Nederlander : dat gaat perfect en is inderdaad milieu-vriendelijk. Je kan die zelfs door goed in te stellen even zuinig laten rijden als op benzine (de uitgespaarde kosten wel apart houden voor de koprevisie dan).
Trouwens waarom nog eentje zoeken zonder gas en dan inbouwen, koop die zo in Nederland.
Omdat die in NL vaak achterstallig onderhoud hebben. En ze zeggen altijd 'perfecte staat!' terwijl je de roestgaten al ziet vanop de foto's.
't Wordt tijd dat ik m'n E30 terug heb, dat ik ff niet meer aan andere auto's om de leegte op te vullen moet denken.
Is die nu nog niet af, of ben je zo een kieken als C_X dat zegt "het is niet dringend hoor" om dan na een week die terug op je oprit te willen hebben?
Trouwens : roest is geen probleem toch voor iemand die in avondschool carrosier volgt?
Nog de laatste puntjes op de iS (laswerkje) en dan is hij (voorlopig) af. Reden dat het zolang duurde is omdat we een dikke 4 maand hebben moeten wachten op BMW, op dat achterpaneel. En alle lof voor Carl, want die doet dat allemaal na zijn uren in bijberoep (werkt in 2-ploegenstelsel)! En heeft erg veel werk ook.
Roest is geen probleem, afhankelijk op welke plaats en hoe erg, maar toch liever zo weinig mogelijk roest want zelfs al schuur je dat volledig weg en herspuit je het, binnen 5 a 10 jaar is het weer prijs.
Ja? Het enige iet of wat speciale opties die ik zie zijn: airco, airbag bestuurder, elektrische stoelen (en dat moet dan allemaal nog deftig werken...) en pullman. Niet eens elektrische ruiten...
Ja ok qua kostprijs zal die kar er wel 'dik' ingezeten hebben.
Maar het zijn nu toch niet de opties die ik interessant vind op zo'n auto. Airbag werkt wss toch niet meer (+ lelijk), zetels moet je ook al chance hebben dat alles nog perfect werkt, Airco idem. Pullman is leuk om naar te kijken maar om in te zitten vind ik het gewone stof toch veel aangenamer.
Onze 300E heeft Pullman interieur en echt comfortabel is dat toch niet, zeker in de zomer (korte broek & mouwen).
Comment