Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Underdog karretjes zijn leuk, als ze goed rijden. Een Polo 2 Steilheck of Sedan lijkt mij leuk om te hebben.. maar het aanbod is fel verminderd de laatste jaren.
Hoe zit het met onderdelen vinden voor deze bvb? (en nee, ik ga hem niet kopen ofzo hoor )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Krijg vandaag via facebook bericht van de VORIGE eigenaar van Greta (de groene 127) dat hij nu een gele 133 in de aanbieding heeft
Hij staat nog niet op kapaza of zo maar ik heb de indruk dat ik eerste keus heb. Hij zegt dat em in betere staat is dan Greta en vraagt er 1750 euro voor. Pfffff... is wel een leuk modelleke dat ik ooit graag zou gehad hebben, gisteren stond er toevallig een matzwarte op het treffen.
Enfin, ondanks dat het kot vol staat heb ik toch maar foto's aangevraagd
Ik denk dat ik een deel van die tractors herken van een paar weken terug bij ons in het dorp, waren hun komen laten wijden De kerk bij ons heeft zelf trouwens een oude MF in dienst, ze zouden kunnen meedoen
Iemand die ik ken is van plan om te trouwen op 14 september 2013 in Buggenhout. Ik heb de vraag gekregen of het mogelijk is om met onze oude karren de ceremoniewagens te spelen?
Ik dacht dan wel om de echte oudere oldies te gebruiken.
Ik noem maar enkele op maar ik zal er ook vergeten zijn:
Jn zijn kever(als die gespoten is), WV zijn 411 en/of polo, opelfreaks zijn detts en ranger ,Taunus12M zijn taunus, scirrocco zijn ford,Daan's 1100, Elio's alfa, de zwarte beta van betaveloce,...
Iemand die ik ken is van plan om te trouwen op 14 september 2013 in Buggenhout. Ik heb de vraag gekregen of het mogelijk is om met onze oude karren de ceremoniewagens te spelen?
Ik dacht dan wel om de echte oudere oldies te gebruiken.
Ik noem maar enkele op maar ik zal er ook vergeten zijn:
Jn zijn kever(als die gespoten is), WV zijn 411 en/of polo, opelfreaks zijn detts en ranger ,Taunus12M zijn taunus, scirrocco zijn ford,Daan's 1100, Elio's alpha, de zwarte beta van betaveloce,...
Wie doet mee?
oe, da's nog ver weg. Zullen zien tegen dan. Ik heb gewoonlijk mijn groot verlof in september...
Comment