Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    +1 voor de vriendin

Mijn mening/oplossing: Vortbak buiten, E30 318is in de plaats. (iemand op Bimmerboard heeft zelfs een 318is Baur!) 316 kopen?

Niet echt een Baur fanaat maar gezien jij een cab-fan bent, en van snelheid houdt, lijkt me dit wel een vet ding. Cabrio rijden en toch de stevigheid van de kas bewaren.

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
    Baur en stevigheid van kas horen niet thuis in dezelfde post.
    Wou ik nu ook juist zelf zeggen Vind een Baur nu ook niet zo mooi eigenlijk. Liever een Porsche 911 Targa dan ofzo

Comment

• Effe terloops: Inge is geband, al zal zij ook wel weten dat je je opnieuw kan registreren.

Euhm, on topic...

Die prijzen Er is dan wel een verschil tussen vragen en krijgen, maar toch. Gewoon de kar terug naar PSG doen en dan meteen verkopen en niet meer mee rijden zodat er niets meer kan aan komen

Comment

• Die ziet er wel nice uit!
        Vet interieur ook, maar die prijs is toch wat aan de hoge kant nie?

Comment

• @ Daxter: vraagprijzen zijn niet altijd gelijk aan wat de koper uiteindelijk ontvangt, en zeker niet als ze een extreem hoog bedrag vragen.. Maarja, dat moet ik je natuurlijk ook niet vertellen

Denk dat je je kar beter aan iemand verkoopt die niet op het forum zit
          Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Daxter: wat scheelt er nu eigenlijk allemaal aan de vortbak en wat zou je er voor willen?
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
              Daxter: wat scheelt er nu eigenlijk allemaal aan de vortbak en wat zou je er voor willen?
              volgens mij zijn de grootste kosten al gebeurt en zijn het nu nog de kleine ergernissen die opgelost moeten worden
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                @ Daxter: vraagprijzen zijn niet altijd gelijk aan wat de koper uiteindelijk ontvangt, en zeker niet als ze een extreem hoog bedrag vragen.. Maarja, dat moet ik je natuurlijk ook niet vertellen

Denk dat je je kar beter aan iemand verkoopt die niet op het forum zit
                Tuurlijk da, heb ik zelf ook gezegd. Vragen is niet hetzelfde als krijgen, maar toch.
                Denk dat ik hem juist niet aan een forummer verkoop, want er gaat zever van komen. Ik laat hem nu nogmaals herstellen, ga proberen dat het gratis gebeurd omwille van vorige factuur maar de uitleg van "we hebben iets over het hoofd gezien, da's dan 600 euro." is rap gegeven.

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                Daxter: wat scheelt er nu eigenlijk allemaal aan de vortbak en wat zou je er voor willen?
                Lekt gewoon nog altijd binnen aan de pedalen.

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                volgens mij zijn de grootste kosten al gebeurt en zijn het nu nog de kleine ergernissen die opgelost moeten worden
                Volgens mij gaan de kosten gewoon blijven komen. PSG heeft trouwens niets laten weten. Had toch wel anders verwacht van een herstelling in het nabije verleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  Tuurlijk da, heb ik zelf ook gezegd. Vragen is niet hetzelfde als krijgen, maar toch.
                  Denk dat ik hem juist niet aan een forummer verkoop, want er gaat zever van komen. Ik laat hem nu nogmaals herstellen, ga proberen dat het gratis gebeurd omwille van vorige factuur maar de uitleg van "we hebben iets over het hoofd gezien, da's dan 600 euro." is rap gegeven.

Lekt gewoon nog altijd binnen aan de pedalen.

Volgens mij gaan de kosten gewoon blijven komen. PSG heeft trouwens niets laten weten. Had toch wel anders verwacht van een herstelling in het nabije verleden.
                  wacht nog ff af, als't druk is zitten ze niet aan hun computer
                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                    wacht nog ff af, als't druk is zitten ze niet aan hun computer
                    Ik heb het daar eigenlijk moeilijk mee. Ik heb daar in tijdspanne van een maand dik 1000 euro gespendeerd inclusief de verlaging, ik krijg blutsen en krassen terug en zit nog altijd met hetzelfde probleem. Erger nog: den uitlaat hangt alweer los. Topjob als je het mij vraagt! Da's er lichtjes over. Moest het nu allemaal in orde zijn had ik nog gezwegen over die krassen, want bewijs dat maar eens. Nu daarentegen ga'k er toch een spel van maken. Ik vind het er los over als je ziet wat ik ervoor betaald heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten

Baur en stevigheid van kas horen niet thuis in dezelfde post.
                      Vergeleken met een 'officiële' cabrio wel hoor. De B-stijl is er nog he.

Btw, in m'n 316 brandt nu het lichtje 'inspection', en nog 3 groene blokjes. Wat houdt dat precies in (wat soort onderhoud)?

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Btw, in m'n 316 brandt nu het lichtje 'inspection', en nog 3 groene blokjes. Wat houdt dat precies in (wat soort onderhoud)?
                        Ge kunt die aansluitingen onderling verbinden met een koperen draadje en dan is dat uit.

Ik kan die foto's trouwens niet zien, of komt dat omdat ik veilige modus zit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                          Ge kunt die aansluitingen onderling verbinden met een koperen draadje en dan is dat uit.

Ik kan die foto's trouwens niet zien, of komt dat omdat ik veilige modus zit?
                          Ja maar, daarmee zijn de 'problemen' niet opgelost he, enkel verborgen. Vandaag trouwens een 'uitnodiging' gekregen voor de keuring.

Ook zou de verzekering als classic car bij Dexia voor de 318is €408,44 zijn, €68 meer dan hetgeen ik nu betaal voor de T3 als classic (wat eigenlijk wel niet veel scheelt aangezien de 'is zowat de helft meer kw's heeft dan de T3 en meer dan het dubbel aantal PK's).

Wat denken jullie van die prijs? Jaarlijkse taks komt er natuurlijk ook nog eens bovenop.

Foto's zijn geupload op Bimmerboard, dus denk dat je daar moet ingelogd zijn om ze te kunnen zien.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ja maar, daarmee zijn de 'problemen' niet opgelost he, enkel verborgen. Vandaag trouwens een 'uitnodiging' gekregen voor de keuring.

Ook zou de verzekering als classic car bij Dexia voor de 318is €408,44 zijn, €68 meer dan hetgeen ik nu betaal voor de T3 als classic (wat eigenlijk wel niet veel scheelt aangezien de 'is zowat de helft meer kw's heeft dan de T3 en meer dan het dubbel aantal PK's).

Wat denken jullie van die prijs? Jaarlijkse taks komt er natuurlijk ook nog eens bovenop.

Foto's zijn geupload op Bimmerboard, dus denk dat je daar moet ingelogd zijn om ze te kunnen zien.
                            Dacht dat dat het probleem was. Dan moet ge een onderhoudje doen hè
                            Ook uitnodiging gekregen vandaag. Pff

Comment

• Jawel, het eerste bod is binnen Eef, al is het waarschijnlijk Eefs vriendje, heeft 3000 euro geboden.

Comment

Als er geen beperkingen verbonden zijn aan het verzekeren als 'classic car' is dat absoluut geen geld.
                                Ik ben er 25 en betaal 550€ voor de verzekering van mijn IS.
                                Honda S2000 2002
                                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

BS. Bij een cabrio is ALLES van de dragende structuur verstevigd.

Bij een Baur is de C-stijl weggehaald, en dat doe je echt niet ongestraft. Elke Baur die al heeft gezien, is zowiezo veel brakker dan je zou denken. Heb er al gezien waar de lasnaden van de voorpotten gewoon roesten omdat de koets veel te veel torsiebewegingen te verduren krijgt. Bij een cabrio zit ook daar een extra plaat om alles op z'n plaats te houden...
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Inderdaad, een gewone cabrio is véél stijver dan een Baur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                                      Als er geen beperkingen verbonden zijn aan het verzekeren als 'classic car' is dat absoluut geen geld.
                                      Ik ben er 25 en betaal 550€ voor de verzekering van mijn IS.
                                      Ik betaal 250€ met rechtsbijstand inbegrepen bij Le Doux & Mortelmans. ben er wel goede klant, is niet de enigste wagen die via mij daar verzekerd is

Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=
                                        Voor een 4cilinder cabrio met 65k km wilt men blijkbaar 4k neertellen. En voor dikke 6cilinder met 5000km (nog niet!) amper 3000. Nochtans breng ik hem in orde voor verkoop. 't Gaat een klucht worden.

Comment

• Wie heeft er hier een 2,7 blok liggen ?

Comment

Working...
                                          X