Oorspronkelijk geplaatst door clio16v
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw
Ja miljaar deze staat echt wel schoon zo op foto's te zien, hadk die wat eerder gezien en tging misschien dendiene zijn die op de oprit ging staan
kan zelfs zijn dat hem al een jaar online staat met dezelfde foto's toch
Ook ergens op een of ander forum hoor, ik gok e30.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenstaat al hele tijd online hoor
kan zelfs zijn dat hem al een jaar online staat met dezelfde foto's toch
Ook ergens op een of ander forum hoor, ik gok e30.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenVolgens mij heeft er ooit een prijs opgestaan? Was meer dan 3000€ meen ik.
Kheb hem een mailtje gestuurd
Comment
-
Staat zelfs hier op het forum te koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw
Ja miljaar deze staat echt wel schoon zo op foto's te zien, hadk die wat eerder gezien en tging misschien dendiene zijn die op de oprit ging staan
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenJammer
't was een serieus bod hoor
bieden start ergens éh
1000 euro en dat spel stond hier al op de oprit. Maar kdenk toch dat dendeze wel aan ne schone prijs (voor de verkoper) verkocht zal geraken, ziet er echt schoon uit op foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenals de Cas vindt dat de auto geen 1200€ waard is, dan is deze geen 1200€ waard, als de Cas er slechts 500€ wil voor geven, dan is da ottoken maar 500€ waard
tis door altijd op zo'n openbaar forum die prijzen van enkele 1000den€€ als 'normaal' te bestempelen(meestal nog door degene die geen geld hebben) dat de prijzen steeds maar duurder worden
voila een mening van een 'oudere'
Klopt, door zo'n zaken beginnen velen ook te denken dat hun auto's van bladgoud gemaakt zijn. Bladroest dat wel
En het is uiteraard leuk die gasten wat te jennen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
En @ CX: We leven in de markt van vraag en aanbod, als iemand zijn E30 verkoopt aan 3000 euro op internet zullen anderen zich hier ook op afstemmen hé, en blijkbaar geraken ze verkocht ook. Vraag naar E30 blijft misschien wel constant maar aanbod verminderd jaar na jaar...
Comment
-
Waarom niet overschakelen op dit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
Heeft wel rwd dus daar kan al meegespeeld worden
Comment
Comment