Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
    http://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw

Ja miljaar deze staat echt wel schoon zo op foto's te zien, hadk die wat eerder gezien en tging misschien dendiene zijn die op de oprit ging staan
    Eigenaar heeft nu een beest van een E36 M3. Die E30 is ook gigantisch knap.

Comment

Ja miljaar deze staat echt wel schoon zo op foto's te zien, hadk die wat eerder gezien en tging misschien dendiene zijn die op de oprit ging staan
      staat al hele tijd online hoor
      kan zelfs zijn dat hem al een jaar online staat met dezelfde foto's toch
      Ook ergens op een of ander forum hoor, ik gok e30.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        staat al hele tijd online hoor
        kan zelfs zijn dat hem al een jaar online staat met dezelfde foto's toch
        Ook ergens op een of ander forum hoor, ik gok e30.be
        Verdomme, overgekeken dan waarschijnlijk, ik kijk niet naar de wagens waar prijs overeen te komen staat, kvind em gigantisch knap staan maar kdenk dat de prijs ook navenant zal zijn voor deze

Comment

• Volgens mij heeft er ooit een prijs opgestaan? Was meer dan 3000€ meen ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Volgens mij heeft er ooit een prijs opgestaan? Was meer dan 3000€ meen ik.
            Als de auto echt in de staat is zoals ie op foto's lijkt te zijn zou ik daar wel 3000 ballen voor durven neertellen, als ie in die staat blijkt te zijn hé.

Kheb hem een mailtje gestuurd

Comment

• Ga j er nog eentje bij nemen ja

Comment

• Kweet het niet, thuis heb ik geen plaats want er staan al 3 auto's op de oprit, en moet de oudjes ook nog overtuigen. Maar als de vraagprijs redelijk is zal daar toch wel serieus over nagedacht worden

Comment

• Staat zelfs hier op het forum te koop.

Comment

Bieder: GerritBuggenhout: €1000 :')

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Kheb een mailtje gehad, Gerritbuggenhout, vergeefse moeite, de vraagprijs is 4500 euro, er is een roestblaartje aan het achterlicht, voor de rest is deze in orde volgens de verkoper.

Dusja, voor 4000 euro kan je die meehebben, meer zal er niet vanaf kunnen vrees ik.

Comment

• Jammer

't was een serieus bod hoor
                        bieden start ergens éh

Comment

Jammer

't was een serieus bod hoor
                          bieden start ergens éh
                          Ahja, verdorie is me wel iets te veel nog die 4500, zelfs al wordt het 4000.

1000 euro en dat spel stond hier al op de oprit. Maar kdenk toch dat dendeze wel aan ne schone prijs (voor de verkoper) verkocht zal geraken, ziet er echt schoon uit op foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                            als de Cas vindt dat de auto geen 1200€ waard is, dan is deze geen 1200€ waard, als de Cas er slechts 500€ wil voor geven, dan is da ottoken maar 500€ waard
                            tis door altijd op zo'n openbaar forum die prijzen van enkele 1000den€€ als 'normaal' te bestempelen(meestal nog door degene die geen geld hebben) dat de prijzen steeds maar duurder worden
                            voila een mening van een 'oudere'

Klopt, door zo'n zaken beginnen velen ook te denken dat hun auto's van bladgoud gemaakt zijn. Bladroest dat wel

En het is uiteraard leuk die gasten wat te jennen

Comment

Had dat artikel ook gelezen vorige week ofzo! Khad er al van gehoord, is waarschijnlijk wel cool met zoiets rondrijden, met 333i op je kofferklep. Kheb er nog nooit een gezien en denk ook niet dat het zal gebeuren jammergenoeg

En @ CX: We leven in de markt van vraag en aanbod, als iemand zijn E30 verkoopt aan 3000 euro op internet zullen anderen zich hier ook op afstemmen hé, en blijkbaar geraken ze verkocht ook. Vraag naar E30 blijft misschien wel constant maar aanbod verminderd jaar na jaar...

Comment

• Waarom niet overschakelen op dit:

Comment

• 500 euro vind ik persoonlijk toch ook geen geld, als er niet meer veel werk aan is.
                                  Daar heb je bijna geen paar BBS'en voor
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                    Velgen en verlagen en dan is dat een mooie classiccar maar de uitstraling van een e30 gaat hij nooit bereiken.
                                    Heeft wel rwd dus daar kan al meegespeeld worden

Comment

• Iemand ervaring met schmiedmann.nl ivm stukken voor E30?

Comment

• heb daar m'n koelvin besteld voor de e21
                                        zeer rap geleverd zonder problemen

Comment

Working...
                                        X