Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al dat gemekker over 6-cilinders altijd. Dat zuipt enkel maar meer. Dit zou nog een goeie daily zijn denk ik.
Benieuwd wat de vraagprijs is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Dan zou ik 525i of 528i pakken. (en als je het kan betalen een M535i)
Misschien een goeie daily. Maar ik moet geen daily hebben. Ik zoek een cruiser dus 6 cyl zijn een must en het verbruik speelt niet zo'n grote rol.
Het verschil tussen een 18i en 20i gaat niet zo groot zijn behalve het geluid dan. Al valt er uit zo'n 4 cilinder ook wel een leuke sound te halen. Wil je 'echt' cruisen dan ben je beter af met een big-six, met koppel, de m30 blokken dus. Ga die 518i eens testen rijden en misschien ben je dan wel overtuigd. Ga de auto vooral niet vergelijken met hedendaagse diesels dan gaat de telleurstelling groot zijn.
Geen slecht idee om eens te vergelijken, idd. Iemand een idee hoeveel de verzekering voor een 525i voor een 18 jarige als classic bedraagt?
Ik zou graag die 518i testen, is gewoon een mooie auto en een heel mooi totaal pakket maar een auto is nu nog niet aan de orde hier thuis. Mijn pa is trouwens niet overtuigd voor een classic/oldtimer... Hij zal er eens mee moeten bollen.
Knap! Hoeveel betaald als ik vragen mag? Om te zien hoeveel ik mag sparen voor een toekomstige zoektocht.
De auto is altijd dealer onderhouden geweest, was van zijn opa dus in de familie gebleven en de laatste 10 jaar was er niet veel meer mee gereden.
Altijd binnen gestaan en als zijn kleinkinderen meereden moesten ze hun schoenen uitdoen achterin
Hij ziet er gewoon perfect uit! Motor loopt ook zeer goed.
Wel vrij optieloos, een schuif/kantel dak was voor mij de belangrijkste optie.
Voor de rest moet ik nog een rechterspiegel monteren en opzoek gaan naar een geluidsinstallatie want er zit geen radio en boxen in :p
Ik zal er binnenkort een uitgebreid topic over starten!
Comment