Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e28: 30 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bronzeitbeige: check
    Dakraam: check
    Dealer onderhouden + onderhoudsboekje: check
    1 ste eigenaar en lage km-stand: check
    6 cyl: puuut

Deze zou echt perfect zijn als er een 6 cyl in zit.

Comment

• Al dat gemekker over 6-cilinders altijd. Dat zuipt enkel maar meer. Dit zou nog een goeie daily zijn denk ik.

Benieuwd wat de vraagprijs is.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Al dat gemekker over 6-cilinders altijd. Dat zuipt enkel maar meer. Dit zou nog een goeie daily zijn denk ik.

518 i is perfecte daily, ik spreek uit ervaring.....

Betrouwbaar, goedkoop in onderdelen en vooral zuinig in verbruik :-)

Comment

• E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Al dat gemekker over 6-cilinders altijd. Dat zuipt enkel maar meer. Dit zou nog een goeie daily zijn denk ik.

Misschien een goeie daily. Maar ik moet geen daily hebben. Ik zoek een cruiser dus 6 cyl zijn een must en het verbruik speelt niet zo'n grote rol.

Comment

• Dan zou ik 525i of 528i pakken. (en als je het kan betalen een M535i)

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ja maar de verzekering is daarvoor te hoog. Een 520 zal al moeilijk worden denk ik.

Comment

• Oldtimer of classic car verzekering he.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Oldtimer of classic car verzekering he.
                      Idd classic verzekering, maar dan is meer als 130pk als 18 jarige nog steeds niet of moeilijk te verzekeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        Misschien een goeie daily. Maar ik moet geen daily hebben. Ik zoek een cruiser dus 6 cyl zijn een must en het verbruik speelt niet zo'n grote rol.
                        Het verschil tussen een 18i en 20i gaat niet zo groot zijn behalve het geluid dan. Al valt er uit zo'n 4 cilinder ook wel een leuke sound te halen. Wil je 'echt' cruisen dan ben je beter af met een big-six, met koppel, de m30 blokken dus. Ga die 518i eens testen rijden en misschien ben je dan wel overtuigd. Ga de auto vooral niet vergelijken met hedendaagse diesels dan gaat de telleurstelling groot zijn.

Comment

• Geen slecht idee om eens te vergelijken, idd. Iemand een idee hoeveel de verzekering voor een 525i voor een 18 jarige als classic bedraagt?
                          Ik zou graag die 518i testen, is gewoon een mooie auto en een heel mooi totaal pakket maar een auto is nu nog niet aan de orde hier thuis. Mijn pa is trouwens niet overtuigd voor een classic/oldtimer... Hij zal er eens mee moeten bollen.

Comment

• Vandaag gekocht en opgehaald in Duitsland.

BMW 520i van 1986, Delpin Metalic
                            95.000 km's van de eerste eigenaar met volledige onderhoudshistorie, altijd binnen gestaan en hij rijdt fantastisch!

Ziet er echt als nieuw uit, heb gezocht op alle mogelijke plaatsen maar geen spatje roest of beschadigingen te vinden!

Paar foto's binnenkort meer, eerst dat ding inschrijven en op platen zetten want ik wil rijden!

Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by Bert_e39; 01/08/2012, 23:29.

Comment

• Knap! Hoeveel betaald als ik vragen mag? Om te zien hoeveel ik mag sparen voor een toekomstige zoektocht.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• PM!

De auto is altijd dealer onderhouden geweest, was van zijn opa dus in de familie gebleven en de laatste 10 jaar was er niet veel meer mee gereden.
                                Altijd binnen gestaan en als zijn kleinkinderen meereden moesten ze hun schoenen uitdoen achterin

Hij ziet er gewoon perfect uit! Motor loopt ook zeer goed.
                                Wel vrij optieloos, een schuif/kantel dak was voor mij de belangrijkste optie.
                                Voor de rest moet ik nog een rechterspiegel monteren en opzoek gaan naar een geluidsinstallatie want er zit geen radio en boxen in :p

Ik zal er binnenkort een uitgebreid topic over starten!
                                Last edited by Bert_e39; 02/08/2012, 20:22.

Comment

• Fak, zo'n zalige kist!
                                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                  Current:
                                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                  Ex:
                                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Knap! Hoeveel betaald als ik vragen mag? Om te zien hoeveel ik mag sparen voor een toekomstige zoektocht.
                                    Inderdaad, héél knap!
                                    Ian, ge moogt sparen zoveel ge wilt. Als ge het geld hebt moet ge ook nog maar ZO ne goeie weten te vinden hoor..

BMW E30 318iS '89
                                    BMW E28 520i '84
                                    BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, héél knap!
                                      Ian, ge moogt sparen zoveel ge wilt. Als ge het geld hebt moet ge ook nog maar ZO ne goeie weten te vinden hoor..
                                      Idd, heb het ook in zijn topic gezegd. Hopelijk kom ik ook ooit zo'n mooie tegen.

Comment

• Hier staat nog een zéér propere E28 520i tussen, prijs is wel echt aan de hoge kant!

Ik zag hem staan in het boekje Auto Motor Klassiek.
                                        Last edited by Bert_e39; 08/08/2012, 23:45.

Comment

• BMW E28 520i²

Philippe het wordt tijd da ge hem inschrijft man!
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by Bert_e39; 12/08/2012, 01:26.

Comment

Working...
                                          X