Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e28: 30 jaar
Collapse
X
-
Comment
-
Oké oké, 't is een E12 en geen E28 maar vond het toch het posten waard!
Staat blijkbaar wel in Nice. Snap dan niet waarom ie de advertentie op een Belgische verkoopssite zet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/brussels-gewest/...f-61920396.htm
Staat blijkbaar wel in Nice. Snap dan niet waarom ie de advertentie op een Belgische verkoopssite zet.FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
Lekker godverdomme lekker!
Wrong time helaas.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/brussels-gewest/...f-61920396.htm
Staat blijkbaar wel in Nice. Snap dan niet waarom ie de advertentie op een Belgische verkoopssite zet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenEerste gedacht: fake-advertentie.
Van die advertenties op Belgische 2ehandssites in het engels vertrouw ik meestal niet.
En deze al helemaal niet aangezien de locatie zogezegd NICE is, hij adverteert voor Brussel in het engels en de prijs is dan ook nog eens verdacht laag!
Gewoon een mail met een specifieke vraag stellen, dan hebt ge snel door als het om een oplichter gaat of niet.
Comment
-
Dan nog als het een echte advertentie is.
Ik zou niet helemaal heen en terug naar Nice rijden voor die wagen hoor.
Comment
-
Why not? roadtrips zijn de max \o/Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenDan nog als het een echte advertentie is.
Ik zou niet helemaal heen en terug naar Nice rijden voor die wagen hoor.
Zou zowat de beste rit ooit kunnen worden!Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten\o/Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Comment
-
Wat denken jullie van deze E28? Technische staat en interieur zijn goed als ik de advertentie mag geloven, enkel het extertieur heeft wat liefde nodig.
Zit de prijs goed? Kilometerstand is redelijk hoog maar als het onderhoud tijdig en goed gebeurt is kan dit niet echt een probleem vormen zeker? En wat zou het kosten om het exterieur terug tip top te zetten?
Met dank aan benzfreak voor de link.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/antwerpen/bmw-e28-520-61873717.htm
Wat denken jullie van deze E28? Technische staat en interieur zijn goed als ik de advertentie mag geloven, enkel het extertieur heeft wat liefde nodig.
Zit de prijs goed? Kilometerstand is redelijk hoog maar als het onderhoud tijdig en goed gebeurt is kan dit niet echt een probleem vormen zeker? En wat zou het kosten om het exterieur terug tip top te zetten?
Met dank aan benzfreak voor de link.Hij wou toen eventueel ruilen met m'n E30 320i, maar ik ging wel nog €1000 moeten opleggen.
Uiteindelijk zag hij het niet zitten omdat de motor nog serieus onderhoud nodig had.
Ik heb zelf niet met deze gereden maar wel eens meegereden. Moest wel met de startkabels gestart worden, want staat al een tijdje stil (wel in een garage buitenshuis). Op zich een mooie basis, enige punt buiten is die deuk achteraan en die roest, maar dat is aan de bumper dus je zou die bumper moeten vervangen (een shadowline bumper vinden zal wel moeilijker zijn denk ik). Verder natuurlijk de nodige krassen rondom. Zit wel een mooi leren interieur in! Al kraakt dat nogal vind ik.
Wat het kost om dat exterieur tip top in orde te zetten? Tja, weinig zal het niet zijn iig. Maar misschien kan je eerst eens polieren, dat kan al een stuk helpen, en deuk laten uitdeuken.
Foto's die ik toen genomen heb:
Comment
-
Slotje van handschoenkastje was ook kapot (kleinigheid natuurlijk)
Hier nog z'n E34 525g ernaast
Van zijn prijs zal hij wel niet echt meer iets af doen, heeft niet echt haast om hem te verkopen.
Comment
-
Comment