Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ gerrit, ik zou die niet kopen zeker niet zonder keuring.
    Echt blijven uitkijken en geduld hebben is de boodschap.
    Last edited by Ambi; 25/05/2011, 16:33.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Was't een milf?
      Een oude dan

Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
      Ha, waar dat?
      Je kwam uit de richting van de Vooruit en reed de Franklin Rooseveltlaan op, daar heb ik u proberen bij te halen maar dan volgde jij rechts en ik moest de autosnelweg op.

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Lol wut. Zal wel de garagist geweest zijn die een testrit maakte (garage is in Kruishoutem).
      Daar stond hij inderdaad, heel herkenbaar met de velgen

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      En je hebt ook nog VVFL, Voor-Voor Facelift. Of de oer-E30's zoals je ze voor het eerst zag (kan je herkennen aan de gordels die in de C-stijlen zitten ipv in de hoedenplank bij een VFL en NFL. Mijn 316 is een VFL, m'n 320i is een VVFL.
      En de frontlip is anders, er zitten namelijk 2 luchtkanalen in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
        @ gerrit, ik zou die niet kopen zeker niet zonder keuring.
        Echt blijven uitkijken en geduld hebben is de boodschap.
        Ik dacht eventjes om te zeggen welke ervaring met e30 heb jij aan je 16
        Maar die leeftijd klopt niet hé?
        in je handtekening staat dat je ook een 320i hebt , wel een beetje een jonger model.
        Zeg eens voor hoeveel zou je den uwen dan verkopen (hypotetisch gezien ) hoeveel vindt je hem waard zijn.
        Last edited by ; 25/05/2011, 16:54. Reden: Teveel smiley's :D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vjete Bekijk Berichten
          Je kwam uit de richting van de Vooruit en reed de Franklin Rooseveltlaan op, daar heb ik u proberen bij te halen maar dan volgde jij rechts en ik moest de autosnelweg op.
          Daar reed ik inderdaad. Met wat reed jij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            Ik dacht eventjes om te zeggen welke ervaring met e30 heb jij aan je 16
            Maar die leeftijd klopt niet hé?
            in je handtekening staat dat je ook een 320i hebt , wel een beetje een jonger model.
            Zeg eens voor hoeveel zou je den uwen dan verkopen (hypotetisch gezien ) hoeveel vindt je hem waard zijn.
            Ik ben wel degelijk 16, maar de e30 is voorlopig nog van mijn pa.
            Ik heb toch zeker een half jaar gezocht om iets naar mijn zin te vinden.
            Ik vind dat de mijne moest hem BBS'en hebben toch zeker minimum 3000 euro waard is.
            Je moet weten dat er geen spatje roest te vinden is en dat de vorige eigenaar hem als een maniak heeft verzorgd.
            Ook dat het een van de laatste modeljaren is vind ik een voordeel.
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Ik heb goed en slecht nieuws. Eerste het slechte, de e30 is nog steeds niet gemaakt. De garagist kon geen carb vinden en daarom is mijn pa gisteren op het internet gaan zoeken. Hij vond een e30 voor afbraak in lommel, dicht bij ons thuis dus Hij belt om te vragen of we de carburateur kunnen kopen en voor hoeveel. Hij zegt stel zelf eens een prijs voor. Mijn pa, zo RRD als hij is, zegt 'ja het liefst gratis is he' waarop de man zegt, allez voor 10€ moogt ge hem hebben. Leuk maar het wordt nog veel leuker We zijn overeen gekomen om het hele blok voor 20€ te kopen. Koopje van de eeuw dus. Papa gaat het blok morgenavond halen Ik heb het net pas te horen gekregen en ben het zoekertje van die man eens gaan zoeken. Hij verkoopt ook een zwart leder interieur, 15" bbs, elektrische bc, en een oem radio. Als die ook voor een appel en een ei buiten gaan dan mag papa de remorque meepakken Het enige spijtige is dat ik dus niet zelf mee kan gaan kijken, al zie ik het wel zitten om van Leuven naar huis te rijden om zelf de auto eens te bekijken

me = happy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                Ik heb goed en slecht nieuws. Eerste het slechte, de e30 is nog steeds niet gemaakt. De garagist kon geen carb vinden en daarom is mijn pa gisteren op het internet gaan zoeken. Hij vond een e30 voor afbraak in lommel, dicht bij ons thuis dus Hij belt om te vragen of we de carburateur kunnen kopen en voor hoeveel. Hij zegt stel zelf eens een prijs voor. Mijn pa, zo RRD als hij is, zegt 'ja het liefst gratis is he' waarop de man zegt, allez voor 10€ moogt ge hem hebben. Leuk maar het wordt nog veel leuker We zijn overeen gekomen om het hele blok voor 20€ te kopen. Koopje van de eeuw dus. Papa gaat het blok morgenavond halen Ik heb het net pas te horen gekregen en ben het zoekertje van die man eens gaan zoeken. Hij verkoopt ook een zwart leder interieur, 15" bbs, elektrische bc, en een oem radio. Als die ook voor een appel en een ei buiten gaan dan mag papa de remorque meepakken Het enige spijtige is dat ik dus niet zelf mee kan gaan kijken, al zie ik het wel zitten om van Leuven naar huis te rijden om zelf de auto eens te bekijken

me = happy
                Over een vondst gesproken, dat ding heeft bijna alles wat ik nog op mijne e30 zou willen.
                OEM radio vinden is moeilijker dan ik dacht.
                Bestaat er eigenlijk geen radio's in retro stijl waarmee je toch cd's kan afspelen ?
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

Over een vondst gesproken, dat ding heeft bijna alles wat ik nog op mijne e30 zou willen.
                  OEM radio vinden is moeilijker dan ik dacht.
                  Bestaat er eigenlijk geen radio's in retro stijl waarmee je toch cd's kan afspelen ?
                  Ebay staat vol, maar die gaan wel iets

Ik geloof dat Becker wel van die retro modellen heeft, maar die zijn ook wel erg prijzig
                  Op onderstaande zit zelfs navi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                    Ebay staat vol, maar die gaan wel iets

Ik geloof dat Becker wel van die retro modellen heeft, maar die zijn ook wel erg prijzig
                    Op onderstaande zit zelfs navi

Ah tof, maar bovenstaand model is wel iets te retro voor een E30
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• ik weet niet of het een oem radio is, maar hij ziet er wel oud uit
                      Klein detail, ik weet niet of hij al die prul nog heeft liggen maar fingers crossed he

Comment

• Dat kost gewoon evenveel als een E30
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          http://nl.kapaza.be/limburg/volledig...k-54821998.htm

ik weet niet of het een oem radio is, maar hij ziet er wel oud uit
                          Klein detail, ik weet niet of hij al die prul nog heeft liggen maar fingers crossed he
                          Edition stuurtje is ook wel tof, zo ligt er hier ook nog een
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

Dat kost gewoon evenveel als een E30
                            Zot eh. Als je kijkt op duitse ebay vind je soms wel oem radio's en da's iets betaalbaarder hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                            'k Vind dat stuur niks. Staat er bij mij ook in. Moet dringend een MtechII in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                              Zot eh. Als je kijkt op duitse ebay vind je soms wel oem radio's en da's iets betaalbaarder hoor

Toch al een pak beter dan standaard !
                              M-tech II is wel vet ja, al vind M-Tech I nog altijd het knapst.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

Toch al een pak beter dan standaard !
                                M-tech II is wel vet ja, al vind M-Tech I nog altijd het knapst.
                                MtechI-stuur is ook niet echt mijn ding

Comment

• 'K ben een toerke gaan lopen, en terwijl eens nagedacht over de e30.

kvindt de prijs wel aan de hoge kant maar hij is het waard, je moet hem gezien hebben in het echt om er een oordeel over te vellen denk ik.
                                  Veel beter model in zo'n staat zal je niet direct vinden denk ik.
                                  Het interieur is ook nog mooi verzorgd, bestuurderstoel is ook niet doorzeten of scheurtjes dus...

Ik kan niet wachten tot dinsdag. (i'll keep you guys posted )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                    Ben van het basis stuur (dat ik echt _lelijk_ vind) naar dat Edition stuur gegaan en dat is echt vele malen mooier. M-tech is natuurlijk nog een stapje mooier.

Comment

• Gohja ik vind dat M tech II een beetje te modern.
                                      Zeker in een cabrio waar je een goed zicht hebt op het interieur zou het me enerveren.
                                      Een alcantara exemplaar op een M3 vind ik dan wel weer perfect.
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

Gohja ik vind dat M tech II een beetje te modern.
                                        Zeker in een cabrio waar je een goed zicht hebt op het interieur zou het me enerveren.
                                        Een alcantara exemplaar op een M3 vind ik dan wel weer perfect.
                                        Juist daarom, want ik wil die zwarte bumper- en deurlijsten ook in de lakkleur alsook dat mtechI spoilertje.

Comment

Working...
                                        X