Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je kwam uit de richting van de Vooruit en reed de Franklin Rooseveltlaan op, daar heb ik u proberen bij te halen maar dan volgde jij rechts en ik moest de autosnelweg op.
En je hebt ook nog VVFL, Voor-Voor Facelift. Of de oer-E30's zoals je ze voor het eerst zag (kan je herkennen aan de gordels die in de C-stijlen zitten ipv in de hoedenplank bij een VFL en NFL. Mijn 316 is een VFL, m'n 320i is een VVFL.
En de frontlip is anders, er zitten namelijk 2 luchtkanalen in
@ gerrit, ik zou die niet kopen zeker niet zonder keuring.
Echt blijven uitkijken en geduld hebben is de boodschap.
Ik dacht eventjes om te zeggen welke ervaring met e30 heb jij aan je 16
Maar die leeftijd klopt niet hé?
in je handtekening staat dat je ook een 320i hebt , wel een beetje een jonger model.
Zeg eens voor hoeveel zou je den uwen dan verkopen (hypotetisch gezien ) hoeveel vindt je hem waard zijn.
Last edited by ; 25/05/2011, 16:54.
Reden: Teveel smiley's :D
Je kwam uit de richting van de Vooruit en reed de Franklin Rooseveltlaan op, daar heb ik u proberen bij te halen maar dan volgde jij rechts en ik moest de autosnelweg op.
Ik dacht eventjes om te zeggen welke ervaring met e30 heb jij aan je 16
Maar die leeftijd klopt niet hé?
in je handtekening staat dat je ook een 320i hebt , wel een beetje een jonger model.
Zeg eens voor hoeveel zou je den uwen dan verkopen (hypotetisch gezien ) hoeveel vindt je hem waard zijn.
Ik ben wel degelijk 16, maar de e30 is voorlopig nog van mijn pa.
Ik heb toch zeker een half jaar gezocht om iets naar mijn zin te vinden.
Ik vind dat de mijne moest hem BBS'en hebben toch zeker minimum 3000 euro waard is.
Je moet weten dat er geen spatje roest te vinden is en dat de vorige eigenaar hem als een maniak heeft verzorgd.
Ook dat het een van de laatste modeljaren is vind ik een voordeel.
Ik heb goed en slecht nieuws. Eerste het slechte, de e30 is nog steeds niet gemaakt. De garagist kon geen carb vinden en daarom is mijn pa gisteren op het internet gaan zoeken. Hij vond een e30 voor afbraak in lommel, dicht bij ons thuis dus Hij belt om te vragen of we de carburateur kunnen kopen en voor hoeveel. Hij zegt stel zelf eens een prijs voor. Mijn pa, zo RRD als hij is, zegt 'ja het liefst gratis is he' waarop de man zegt, allez voor 10€ moogt ge hem hebben. Leuk maar het wordt nog veel leuker We zijn overeen gekomen om het hele blok voor 20€ te kopen. Koopje van de eeuw dus. Papa gaat het blok morgenavond halen Ik heb het net pas te horen gekregen en ben het zoekertje van die man eens gaan zoeken. Hij verkoopt ook een zwart leder interieur, 15" bbs, elektrische bc, en een oem radio. Als die ook voor een appel en een ei buiten gaan dan mag papa de remorque meepakken Het enige spijtige is dat ik dus niet zelf mee kan gaan kijken, al zie ik het wel zitten om van Leuven naar huis te rijden om zelf de auto eens te bekijken
Ik heb goed en slecht nieuws. Eerste het slechte, de e30 is nog steeds niet gemaakt. De garagist kon geen carb vinden en daarom is mijn pa gisteren op het internet gaan zoeken. Hij vond een e30 voor afbraak in lommel, dicht bij ons thuis dus Hij belt om te vragen of we de carburateur kunnen kopen en voor hoeveel. Hij zegt stel zelf eens een prijs voor. Mijn pa, zo RRD als hij is, zegt 'ja het liefst gratis is he' waarop de man zegt, allez voor 10€ moogt ge hem hebben. Leuk maar het wordt nog veel leuker We zijn overeen gekomen om het hele blok voor 20€ te kopen. Koopje van de eeuw dus. Papa gaat het blok morgenavond halen Ik heb het net pas te horen gekregen en ben het zoekertje van die man eens gaan zoeken. Hij verkoopt ook een zwart leder interieur, 15" bbs, elektrische bc, en een oem radio. Als die ook voor een appel en een ei buiten gaan dan mag papa de remorque meepakken Het enige spijtige is dat ik dus niet zelf mee kan gaan kijken, al zie ik het wel zitten om van Leuven naar huis te rijden om zelf de auto eens te bekijken
me = happy
Over een vondst gesproken, dat ding heeft bijna alles wat ik nog op mijne e30 zou willen.
OEM radio vinden is moeilijker dan ik dacht.
Bestaat er eigenlijk geen radio's in retro stijl waarmee je toch cd's kan afspelen ?
Over een vondst gesproken, dat ding heeft bijna alles wat ik nog op mijne e30 zou willen.
OEM radio vinden is moeilijker dan ik dacht.
Bestaat er eigenlijk geen radio's in retro stijl waarmee je toch cd's kan afspelen ?
Ebay staat vol, maar die gaan wel iets
Ik geloof dat Becker wel van die retro modellen heeft, maar die zijn ook wel erg prijzig
Op onderstaande zit zelfs navi
ik weet niet of het een oem radio is, maar hij ziet er wel oud uit
Klein detail, ik weet niet of hij al die prul nog heeft liggen maar fingers crossed he
ik weet niet of het een oem radio is, maar hij ziet er wel oud uit
Klein detail, ik weet niet of hij al die prul nog heeft liggen maar fingers crossed he
Edition stuurtje is ook wel tof, zo ligt er hier ook nog een
'K ben een toerke gaan lopen, en terwijl eens nagedacht over de e30.
kvindt de prijs wel aan de hoge kant maar hij is het waard, je moet hem gezien hebben in het echt om er een oordeel over te vellen denk ik.
Veel beter model in zo'n staat zal je niet direct vinden denk ik.
Het interieur is ook nog mooi verzorgd, bestuurderstoel is ook niet doorzeten of scheurtjes dus...
Ik kan niet wachten tot dinsdag. (i'll keep you guys posted )
'k Vind dat stuur niks. Staat er bij mij ook in. Moet dringend een MtechII in!
Ben van het basis stuur (dat ik echt _lelijk_ vind) naar dat Edition stuur gegaan en dat is echt vele malen mooier. M-tech is natuurlijk nog een stapje mooier.
Gohja ik vind dat M tech II een beetje te modern.
Zeker in een cabrio waar je een goed zicht hebt op het interieur zou het me enerveren.
Een alcantara exemplaar op een M3 vind ik dan wel weer perfect.
Gohja ik vind dat M tech II een beetje te modern.
Zeker in een cabrio waar je een goed zicht hebt op het interieur zou het me enerveren.
Een alcantara exemplaar op een M3 vind ik dan wel weer perfect.
Juist daarom, want ik wil die zwarte bumper- en deurlijsten ook in de lakkleur alsook dat mtechI spoilertje.
Comment