Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Honda S2000 2002
    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Zoals jullie ondertussen al allemaal weten ga ik mijn geld aan een 320i hangen
      2800€ -,-
      verkoper studeert autotechnieken, dus wagen zal wel verzorgd geweest zijn zeker.
      Voor die prijs zal hij er zeker geen verlies aan doen + hij wil hem niet keuren voor verkoop
      Dus ik keur hem voor verkoop -,- daz ook al makkelijk 200€
      Er zit wel een nieuwe uitlaat onder en zeer deftige bbs velgen voor die prijs.
      Wat denken jullie?
      - Ik ben compleet gek

- of als hij volledig zonder problemen door de keuring kom een mooie aankoop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten

Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          5 minuten geleden gespot in Zwijnaarde...

Wat een kist...
          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            Zoals jullie ondertussen al allemaal weten ga ik mijn geld aan een 320i hangen
            2800€ -,-
            verkoper studeert autotechnieken, dus wagen zal wel verzorgd geweest zijn zeker.
            Voor die prijs zal hij er zeker geen verlies aan doen + hij wil hem niet keuren voor verkoop
            Wat denken jullie?
            - Ik ben compleet gek

Compleet gek zou ik niet zeggen, maar 't is verdomme veel geld vind ik.
            Voor 2800 mag die toch wel gekeurd zijn zeker.
            Waarom niet gekeurd? Hij heeft geen tijd waarsch?

Comment

Zoals jullie ondertussen al allemaal weten ga ik mijn geld aan een 320i hangen
              2800€ -,-
              Wat denken jullie?
              - Ik ben compleet gek

Keuring voor verkoop kostte mij 120€. Gewoon een kerel opbellen en zeggen dat hij met uw auto naar de keuring moet gaan. Hij komt hem dan ophalen en brengt hem terug, je moet zelf niet meegaan.

Mijn mening weet je ondertussen al he Het is zeker en vast geen koopje..

Ik heb snel even gezocht en is dit niets voor u?

zo'n mtech 1 is vet en direct een meerwaarde tov een gewone 320i. Hij is ook bijna oldtimer dus voordelig voor u, hij kan zelfs op O-platen gezet worden om de kosten te drukken.

Comment

• ik herkende de nickname precies, het blijktt een bekend lid van e30forum te zijn. http://www.e30.be/forum/viewtopic.php?f=18&t=12288

Dat geeft toch al een pak vertrouwen, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  ik herkende de nickname precies, het blijktt een bekend lid van e30forum te zijn. http://www.e30.be/forum/viewtopic.php?f=18&t=12288

Dat geeft toch al een pak vertrouwen, niet?
                  Bwa... Als je ziet hoe lang die een auto bijhoudt...
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• 2800 is nog schappelijk hoor, als die auto in orde is.

Mijne cabrio heeft 2800 gekost, wel gekeurd voor verkoop, maar 'k heb vorige week al 407 euro kunnen leggen. 'k Vind die prijs niet overdreven als hij écht écht in orde is, maar da's niet altijd even makkelijk te zeggen.

Comment

• als hij echt 100% roestvrij is dan begint er dat al op te trekken, misschien...

Comment

• Er is roest te zien maar 't zijn kleine plekskes die makkelijk weg te werken zijn,
                        Mss de groote van 5 cent dacht ik.
                        die 2 die je daar getoond hebt gaan almeer richting 3000€ gekeurd hé =/ (nineeleven)
                        Hij heeft gewoon geen zin om een garage te laten keuren denk dat hij wat op zijn geld zit.
                        Hij ging een quad kopen..
                        Hij studeert autotechnieken dus kent ook wel een en ander van wagens.
                        Hij is wel een e30 fanaat, zelfs zijn vriendin reed met een e30 ^^
                        Maar 'k denk dat het hem allemaal wat teveel kost.
                        Hij reedt 400km met 1 tank zoals ik kon lezen op e30.be
                        'k heb al al z'n posts gelezen dat ik kon zien.
                        Dus weet ook al welke problemen hij wat gehad heeft.
                        dacht dat er een nieuwe uitlaat ( of eindemper ) onderzat.

Comment

• Dat zijn 2 dezelfde Maar jij betaald toch ook gewoon 3000€ zeker? of wat is 2800 + 200 in uw ogen?

Comment

• Top-tip: Op een exemplaar van 1986 betaal je maar 29 euro verkeersbelasting!
                            1991 BMW E30 318is

Comment

Er is roest te zien maar 't zijn kleine plekskes die makkelijk weg te werken zijn,
                              Mss de groote van 5 cent dacht ik.
                              die 2 die je daar getoond hebt gaan almeer richting 3000€ gekeurd hé =/ (nineeleven)
                              Hij heeft gewoon geen zin om een garage te laten keuren denk dat hij wat op zijn geld zit.
                              Hij ging een quad kopen..
                              Hij studeert autotechnieken dus kent ook wel een en ander van wagens.
                              Hij is wel een e30 fanaat, zelfs zijn vriendin reed met een e30 ^^
                              Maar 'k denk dat het hem allemaal wat teveel kost.
                              Hij reedt 400km met 1 tank zoals ik kon lezen op e30.be
                              'k heb al al z'n posts gelezen dat ik kon zien.
                              Dus weet ook al welke problemen hij wat gehad heeft.
                              dacht dat er een nieuwe uitlaat ( of eindemper ) onderzat.
                              En waar hebben jullie gecontroleerd? Als er al roest zichtbaar is, zijt maar gerust dat er elders ook shit verborgen zit normaal gezien.
                              Had hij dan zoveel kandidaten dat hij die hoge prijs heeft, of kan er nog gediscussieerd worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Top-tip: Op een exemplaar van 1986 betaal je maar 29 euro verkeersbelasting!
                                Pfff, nog drie jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Dat zijn 2 dezelfde Maar jij betaald toch ook gewoon 3000€ zeker? of wat is 2800 + 200 in uw ogen?
                                  Nee, hij betaalt 3000, da's iets anders dan betaald.

Comment

• Ma die van moorslede wil hem ruilen voor een e21 of een e30 :s
                                    Waarom wil die hem ruilen? omdat hij er problemen mee heeft?
                                    En ik heb dindsdag nog altijd de optie om hem niet te kopen hé als hij mankementen heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Nee, hij betaalt 3000, da's iets anders dan betaald.
                                      ga eens werken

Comment

Ma die van moorslede wil hem ruilen voor een e21 of een e30 :s
                                        Waarom wil die hem ruilen? omdat hij er problemen mee heeft?
                                        En ik heb dindsdag nog altijd de optie om hem niet te kopen hé als hij mankementen heeft
                                        Overhaast u gewoon ni, er komen er nog wel te koop

Comment

Working...
                                        X