Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Wazààh problèèm gasje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      Als ik me niet vergis heeft Jonas al 1800€ betaald en iemand die meer dan 2250€ aan een 316i hangt moet nog geboren worden vrees ik
      Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
      Ik zou dat wel geven moest ie op en top in orde zijn, zowel mechanisch als optisch
      Ik heb mijn eerste E30 (groene 316i 2-deurs met 110k km op bompawielen en standaardinterieur) verkocht voor 2700€, zonder keuring voor verkoop. Was wel in heel propere staat.
      Honda S2000 2002
      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
        Ik heb mijn eerste E30 (groene 316i 2-deurs met 110k km op bompawielen en standaardinterieur) verkocht voor 2700€, zonder keuring voor verkoop. Was wel in heel propere staat.

Dan vraag ik veel te weinig voor m'n 316, met keuring VVK en 91k km.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Dit ziet er echt zo'n deftig bakske uit he... Spijtig genoeg geen schuifdak.

Prijs zal er ook wel niet naast zijn denk ik, voor 'maar' een 316 te zijn.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Dit ziet er echt zo'n deftig bakske uit he... Spijtig genoeg geen schuifdak.

XSU staat al lang op't internet vraagt rond de 5K dacht ik

inderdaad, proost danny ^^ 'k herinner mij de naam

Comment

Dit ziet er echt zo'n deftig bakske uit he... Spijtig genoeg geen schuifdak.

Inderdaad, staat er al enorm lang op. Mijn stiefbroer heeft er zelfs nog naar gekeken.
              Heeft nu een getjoende 206

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Ik meen mij ook 5000 euro te herinneren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                Inderdaad, staat er al enorm lang op. Mijn stiefbroer heeft er zelfs nog naar gekeken.
                Heeft nu een getjoende 206

Heeft je andere broer eigenlijk al een auto? De Polo staat hier nog.

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

5k, damn, dan zal hij nog lang te koop blijven staan, denk niet dat er iemand 5k voor een 316 wil geven, al mag hij nog in nieuwstaat zijn. Misschien binnen 10 jaar wel als bijna alle deftige E30's verneukt of dood zijn.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Die velgen ken ik precies ergens van!

Toch maar goed dat ze er bij mij af zijn!!

BMW E30 318iS '89
                  BMW E28 520i '84
                  BMW E34 535i '88

Comment

• Zijn dat 14 inch velgen? Vraag me af hoe dat zou staan onder onze Astra (1996 break).

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Damn, nog 10 posts en ze mogen 25 jaar E30 v. 3 openen

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Heeft je andere broer eigenlijk al een auto? De Polo staat hier nog.
                        Awel, die is vorige week nogal fameus overhoop gereden, frontaal op nen auto. Zijn koersfietske is overal geplooid, gebroken, ... Hij had een openbeenbreuk, alle spieren van zijn been over, 3 van de 4 pezen waren over, ...
                        Auto plannen zijn dus uitgesteld.

Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                        Die velgen ken ik precies ergens van!

Toch maar goed dat ze er bij mij af zijn!!
                        Vind die velgen eigenlijk écht wel iets hebben hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                          Awel, die is vorige week nogal fameus overhoop gereden, frontaal op nen auto. Zijn koersfietske is overal geplooid, gebroken, ... Hij had een openbeenbreuk, alle spieren van zijn been over, 3 van de 4 pezen waren over, ...
                          Damn. Hopelijk komt alles in orde met hem.

Comment

Zijn dat 14 inch velgen? Vraag me af hoe dat zou staan onder onze Astra (1996 break).
                            Dat, mijn beste zijn 16'ers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Dat, mijn beste zijn 16'ers
                              Zotjes

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                              Klinkt pijnlijk

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Damn, nog 10 posts en ze mogen 25 jaar E30 v. 3 openen
                                5000 posts op 7 maanden. Zotjes. En zelfs zonder ooit eens off-topic te gaan!

Trouwens:

Oorspronkelijk geplaatst door jboller29
                                Bij deze zet ik mijn Bmw 316 van 1987 te koop. Deze wagen komt
                                vanaf 13/03/2012 in aanmerking om ingeschreven te worden als
                                oldtimer. Of kan nu meteen ook al ingeschreven worden als classic
                                car.

Het is een e30 Bmw in originele blauwe metaal kleur. De lak is nog
                                in hele goede staat gezien zijn leeftijd.

De wagen heeft ongeveer 145000 km. De motor is een 1800cc
                                maar moet wel afgesteld worden want deze draait onregelmatig.

Is 6 maanden geleden nog gekeurd geweest zonder problemen
                                met carpass. Op foto 4 is te zien dat er 1 opmerking was
                                (olieverlies) maar dit is door een lek van jaren geleden. Nu verliest
                                hij geen olie meer.

Ook interieur in zeer goede staat, enkel de bestuurderszetel
                                heeft instapschade.

Kan getest worden.

Bieden vanaf 700 euro. Prijs overeen te komen.

Voor verdere vragen kan u mij steeds contacteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                  5000 posts op 7 maanden. Zotjes. En zelfs zonder ooit eens off-topic te gaan!
                                  Damn, is dat al 7 maand geleden dat dit topic geopend werd?

Die 316 ziet er op 't eerste zicht wel proper uit (zie wel een deukje @ spatbord links), maar om te zien hoe hij er in 't echt uitziet is gaan kijken de boodschap.

En kroonkurkjes

Ik zie wel een km-stand van 234.928 op het keuringsformulier ipv de 145k die hij zegt?

Via dat chassis-nr zou je ook al de opties kunnen opvragen bij BMW.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                    Damn. Hopelijk komt alles in orde met hem.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Klinkt pijnlijk
                                    Komt wel goed met hem. Dokters op spoed zeiden dat er velen worden afgevoerd tussen planken op de manier dat hij aangereden is. Hier en daar wat schaafwonden, niets speciaals. Hij heeft juist pech met zijn been, en dat zou wel eens een lange revalidatie kunnen worden.
                                    Hij reed op weg naar school op weggetjes tussen de velden, met van die blinde bochten en hoge maisvelden. Op het ogenblik dat hij een auto achteruit de bocht ziet komen, beseft hij dat hij op de voorruit lag. Is dus enorm snel gegaan. Zelfs de mug is toen terplaatse geweest...

Zotjes hè, na 7 maanden een topic vol, zonder offtopic te gaan

Comment

• Comment

• http://www.trackscotland.co.uk/forum...2dea78a7b65d58

Comment

• Sorry mannen, maar de 5000ste post is voor mij!
                                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                          Current:
                                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                          Ex:
                                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel