Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stond een hele tijd geleden ook wel te koop. Wel jammer dat er niet duidelijk bij staat over welke motorisatie het gaat. En aan die uitlaat kan ik het in elk geval niet zien

Deze is wel een schoon voorbeeld van een cabrio waarbij klinken, deurlijsten, mtech1-spoiler gespoten is. Vind ik zeer geslaagd hoor, en dan met de zwarte niertjes

Comment

• CAS ben jij van Kortrijk, zoja wil ik volgende keer ook wel komen helpen/kijken als er nog eens een mini meet is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
        CAS ben jij van Kortrijk, zoja wil ik volgende keer ook wel komen helpen/kijken als er nog eens een mini meet is
        Past op daj z'n tuin niet moet omspitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Past op daj z'n tuin niet moet omspitten
          't Waren maar 4 plankjes vrij maken. Da's nu nog te doen hè. Ik vind dat niet zo erg om te doen. Ik heb trouwens vanochtend in m'n eigen tuin gewerkt. Het werkt dus aanstekelijk. Alles bijgeknipt...

... met een betonschaar Wel van die speciale dingen opgehangen aan de spots zodanig dat de klimop mooi in een spiraaltje omhoog gaat.

En ik heb ook bamboo-stokken tegen de plantjes gezet zodanig dat ze nu niet meer kunnen omvallen

Dit even terloops gezegd zijnde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
            't Waren maar 4 plankjes vrij maken. Da's nu nog te doen hè. Ik vind dat niet zo erg om te doen. Ik heb trouwens vanochtend in m'n eigen tuin gewerkt. Het werkt dus aanstekelijk. Alles bijgeknipt...

... met een betonschaar Wel van die speciale dingen opgehangen aan de spots zodanig dat de klimop mooi in een spiraaltje omhoog gaat.

En ik heb ook bamboo-stokken tegen de plantjes gezet zodanig dat ze nu niet meer kunnen omvallen

Dit even terloops gezegd zijnde
            F*ck juist,
            Iemand had mij om stokken gevraagd voor plantjes, maar kben nu totaal vergeten wie

Jach da was 2 keer niets hé die planken los halen ^^

Comment

F*ck juist,
              Iemand had mij om stokken gevraagd voor plantjes, maar kben nu totaal vergeten wie

Jach da was 2 keer niets hé die planken los halen ^^
              Nja, 'k ben ze uiteindelijk in Ikea gaan halen eh. Als'k voor u ook eens iets kan doen

Comment

• Proficiat aan CAS! kheb veel bijgeleerd kzal dit (na mijn herexamens) eens proberen zie
                tlijkt simpel maar het zelf doen zal iets anders worden

Gerrit en Sebastien! Tot de volgende mannen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                  Proficiat aan CAS! kheb veel bijgeleerd kzal dit (na mijn herexamens) eens proberen zie
                  tlijkt simpel maar het zelf doen zal iets anders worden

Gerrit en Sebastian! Tot de volgende mannen
                  Sure

In augustus (of was het september?) oraniseerde je een rondritje hè

Comment

Nja, 'k ben ze uiteindelijk in Ikea gaan halen eh. Als'k voor u ook eens iets kan doen
                    éh? tu dis qoui?

Comment

F*ck juist,
                      Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      éh? tu dis qoui?
                      ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        CAS, weet jij iets van vastzittende remmen/kabels? En mijn blokje tikt ook wat.
                        Is het met trommelremmen achteraan? Die kunnen vastroesten door lang stil te staan. Infeite mag je je handrem niet op zetten als je die lang langs de kant gaat stellen. Op oprit ofzo ook altijd best gewoon in versnelling.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        Ik ben duchtig aan het nadenken over de diamantzwarte Touring die bij Rob in den hof staat. Is zonder motor maar zou een b20 zijn.
                        Voor u doe ik er gratis een B20 bij, zou wel een waterlek hebben

Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                        CAS ben jij van Kortrijk, zoja wil ik volgende keer ook wel komen helpen/kijken als er nog eens een mini meet is
                        Gullegem city, is vlakbij kortrijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                          hahaha !

Normaal zou het blok echt wel in orde moeten zijn nu, buiten dat lek. Denk dat'k toch maar beter eerst mijn volle aandacht aan de cabrio schenk ofzo...

Trouwens, als ge eens een handje nodig hebt in den hof met den beton (ofzo), dan hoor ik het ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Comment

http://nl.kapaza.be/limburg/bmw-e30-...t-57962910.htm

Stond een hele tijd geleden ook wel te koop. Wel jammer dat er niet duidelijk bij staat over welke motorisatie het gaat. En aan die uitlaat kan ik het in elk geval niet zien

Deze is wel een schoon voorbeeld van een cabrio waarbij klinken, deurlijsten, mtech1-spoiler gespoten is. Vind ik zeer geslaagd hoor, en dan met de zwarte niertjes
                              Aah, die ben ik al een aantal keren tegengekomen, rijdt wel continue met de hardtop rond geloof ik.

Klonk als een zespitter
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Aah, die ben ik al een aantal keren tegengekomen, rijdt wel continue met de hardtop rond geloof ik.

Klonk als een zespitter
                                Zal wel een hoop commentaar komen, maar ik vind een hardtop op een cabrio E30 lekker !

Comment

Zal wel een hoop commentaar komen, maar ik vind een hardtop op een cabrio E30 lekker !
                                  beter dan stof allesinds maar als je altijd met je dak rijd .. je kan ook niet even onderweg stoppen om het af te doen. (ofwel?)

Comment

beter dan stof allesinds maar als je altijd met je dak rijd .. je kan ook niet even onderweg stoppen om het af te doen. (ofwel?)
                                    Tuurlijk wel! Je zal wel een remorque of zo nodig hebben om het weer mee te nemen natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                      Tuurlijk wel! Je zal wel een remorque of zo nodig hebben om het weer mee te nemen natuurlijk.
                                      Plaats jij dan maar een trekhaak op uw e30 kheb hier nog een liggen

Comment

hahaha !

Normaal zou het blok echt wel in orde moeten zijn nu, buiten dat lek. Denk dat'k toch maar beter eerst mijn volle aandacht aan de cabrio schenk ofzo...

Trouwens, als ge eens een handje nodig hebt in den hof met den beton (ofzo), dan hoor ik het ook wel

Morgen giet ik normaal de beton voor mijn tuinhuis. Ondertussen zit alles al klaar voor de fundering. Ging het vandaag doen, maar kheb mij een Mercedes gekocht dus 't is er niet van gekomen.

In ieder geval bedankt voor de hulp al! Ook Gerrit! Had ik dat geweten, khad ulder vroeger aan het werk gezet

Comment

Is ook zo (dat het lekker is, niet het commentaar).

Ik vind m'n hardtop van de MX5 ook knap, maar geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt die in de zomer te installeren...en in de winter ook alleen als er sneeuw valt/het hard vriest:.D
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X