Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kreeg mail terug en hij zei dat er behalve de beschadigde zijflank (niet te zien op foto) er geen minpunten zijn en dat de punten die vermeld werden op de keuring al vervangen werden. nu gevraagd voor foto van de schade.
ik dacht dat een vuldop in de koffer niet mocht, nou niet dat't zo duur is de leiding naar buiten te brengen
2 liter en 2.1 is 11pk
Als ik jou was, zou ik eens eerst zorgen dat die Polo verkocht geraakt. Hier wat zitten te dromen over een ouwe Benz etc etc brengt je gene meter verder.
My point of view.
Als ik jou was, zou ik eens eerst zorgen dat die Polo verkocht geraakt. Hier wat zitten te dromen over een ouwe Benz etc etc brengt je gene meter verder.
My point of view.
Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Heb al gekeken ja, maar nog niet echt iets gezien voor mij (oldtimer in propere staat binnen budget)
Btw:
Een oldtimer van 2000eur of een goeden niet-oldtimer van 1500eur komen eigenlijk op hetzelfde neer van prijs als het is om niet zo lang mee te rijden.
@djenne: als het een goeie auto is wil ik er uiteraard langer mee rijden natuurlijk.
Ah op die manier, ja dag klopt, maar was ook omdat die BMW 5 een spotprijs heeft.
Oja, ben niet geïnteresseerd in buitelandse auto's. Tenzij ze al ingevoerd zijn etc. Maar heb geen zin in al die papierhandel.
kZat net aan iets te denken, in je beginpost spreek je van een Audi 80, dus een Audi 100 zal ook wel goed zijn.
En een Audi 100 in een leuker kleedje = Porsche 924
En die vind je ook goedkoop en in goede staat.
Of moet het een meer dan 2-zitter zijn?
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Comment