Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kan iemand me helpen om achter het merk van m'n achterste remklauwen te komen? Er staat enkel een MB logo op. Zijn deze dan ATE, Bendix of nog een ander merk? Ik ben nl op zoek naar een revisie kit hiervoor
Dat er mensen zijn die die velgen mooi vinden, miljaar!
(in b4 'raar dat je niets over de witte pinkers gezegd hebt' )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ondertussen al 3 maand met een veel recentere, snellere (+90 pk) en beter uitgeruste auto aan het rijden maar ik blijf Uncle Benz missen
Beste auto ooit.
Ondertussen al 3 maand met een veel recentere, snellere (+90 pk) en beter uitgeruste auto aan het rijden maar ik blijf Uncle Benz missen
Beste auto ooit.
Hij staat onder een laag stof in het magazijn ik weet niet wat ik ermee moet doen, ik mis dat ding enorm eigenlijk en vind met de nieuwe (nog?) niet de klik die ik met de 190 had. Maar de nieuwe staat altijd klaar, is goed uitgerust, sneller, zuiniger en het is een pak voordeliger dat ik daarmee rij (beroepshalve sowieso, in het weekend rij ik veel met de fiets) waardoor hij gewoon stil staat en da's ook spijtig. Ik wacht tot het zout wat van de banen is, kuis hem helemaal op en ga dan nog eens rijden
Nog tot mei ingeschreven maar nu twijfel ik, het komt er niet meer van ermee te rijden maar ik wil er ook geen afstand van doen. Als ik hem verkoop wil ik een 16v maar vind maar eens een goeie voor normaal geld...
Comment