Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Hmm, bijde advertenties nog eens goed bekeken en er zijn nog een paar verschillen, zou het dan toch een andere zijn?
    Ze hebben wel allebei hetzelfde fake sportline logo op de flank.
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

• neig, das wel toevallig... En die type aanduiding kan rap rap geplakt zijn, en da's zowa het enige da veranderd is... Zou ik eens mailen of die gekeurd is met Car pass?

Comment

• Leuk zo een laatste MOPFL vind ik.

Ook een mooie, wel iets duurder (1.8 wel):
        AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
          Leuk zo een laatste MOPFL vind ik.

Ook een mooie, wel iets duurder (1.8 wel):
          http://nl.autoscout24.be/Details.asp...446326&asrc=st
          Mooi zuiver exemplaar
          Ben heel tevreden geweest van m'n naftje, ging nog vooruit en het verbruik viel mee (al zou ik een 1.8 te traag vinden voor het verbruik denk ik).
          Iemand nog wieldeksels liggen trouwens (origineel)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
            Ze hebben wel allebei hetzelfde fake sportline logo op de flank.
            Vandaar dat ik ook dacht dat het dezelfde zouden zijn.
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
              Daar wil ik je tegenspreken want met mijn 300se doe ik gemiddeld 8.9 tot max 9.5 op 100, die 300CD waar ik nu mee rij doet hetzelfde. Het enige verschil is dat de diesel ietsje minder kost.

Zo zot. Met de 300TE zit ik gemiddeld op 12-14 liter. En ok ik rijd wel een beetje door, maar ik kom bijv. zelden boven 140 op snelweg, en de versnellingsbak staat altijd in economy...

Met de 300TD zat ik rond de 8-9 liter.

Comment

• 2.3-16 vs 2.5-16 vs 2.6?

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Zo zot. Met de 300TE zit ik gemiddeld op 12-14 liter. En ok ik rijd wel een beetje door, maar ik kom bijv. zelden boven 140 op snelweg, en de versnellingsbak staat altijd in economy...

Met de 300TD zat ik rond de 8-9 liter.
                  Ik denk dat die economy stand niet zo goed is hoor want die bak blijft dan altijd in z'n grote vitesse staan boven de 70 a 80 per uur, de mijne staat altijd in S stand maar als ik normaal rij rij ik nooit boven de 110, de motor voelt daar het natuurlijkste aan imo en denk er aan dat ik kortere verhoudingen heb hé. Mijn laatste meting was stad en heel wat autostrade 8.9 liter en de pomp liegt echt niet hé, vol vertrekken en na 250 km weer vol doen.

Comment

Ik denk dat die economy stand niet zo goed is hoor want die bak blijft dan altijd in z'n grote vitesse staan boven de 70 a 80 per uur, de mijne staat altijd in S stand maar als ik normaal rij rij ik nooit boven de 110, de motor voelt daar het natuurlijkste aan imo en denk er aan dat ik kortere verhoudingen heb hé. Mijn laatste meting was stad en heel wat autostrade 8.9 liter en de pomp liegt echt niet hé, vol vertrekken en na 250 km weer vol doen.
                    Dat is dan toch vrij zeldzaam meestal ligt het verbruik toch boven 10l zo'n 6cyl naft ..

Comment

• bij rustige rijstijl waarbij ik 6.0 (winter/zomer) met een oude 220 cdi deed, was't ongeveer 10.5 met een 260

vroeger met mijn 260se op mijn 20ste (iets minder rustig) was 12 liter

ik reed met de 4-bak ook nooit in e want dat irriteert wat met niet willen terugschakelen

Comment

• Ik weet dat niemand me ooit geloofde maar ik ben ooit gestrand op 7.3L op 100 met Helga toen ik een super eco ritje gedaan had van 100km, de pomp is meerdere keren afgesprongen maar er kon niet meer bij op't einde van de rit... Ik moet wel zeggen dat de motor uit Helga een zeer goed exemplaar is met een heel goeie verbranding en volgens de CO meeting van de garagist zijn het waarden van een nieuwe moderne motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Mooi zuiver exemplaar
                          Ben heel tevreden geweest van m'n naftje, ging nog vooruit en het verbruik viel mee (al zou ik een 1.8 te traag vinden voor het verbruik denk ik).
                          Iemand nog wieldeksels liggen trouwens (origineel)?
                          Yup, wel wat stoeprandschade... Weet nog niet wat ik er mee ga doen.
                          Iemand interesse in mijn 190? Zou wel volledig standaard gezet worden...

Comment

• wat zijde nu weer van plan
                            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                            Current:
                            1987 Mercedes-Benz W124 200D
                            1979 Mercedes-Benz W123 280E
                            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                            Ex:
                            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                            1976 Mercedes-Benz W123 250
                            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                            1980 Mercedes-Benz W123 280
                            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• zotte dinges benzfreak, zotte dinges...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                                Yup, wel wat stoeprandschade... Weet nog niet wat ik er mee ga doen.
                                Iemand interesse in mijn 190? Zou wel volledig standaard gezet worden...

Hierow ! ik heb wel niet veel geld
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• PM me een goed bod en wie weet... lederen stuur & toerenteller blijven wel.

Comment

• Allez jongens, ik heb nog steeds een PFL AMG AERO bodykit te koop, doe een deftig bod en ge moogt hem komen halen (voor, achter en zijflanken, dus volledig)

Comment

Ik weet dat niemand me ooit geloofde maar ik ben ooit gestrand op 7.3L op 100 met Helga toen ik een super eco ritje gedaan had van 100km, de pomp is meerdere keren afgesprongen maar er kon niet meer bij op't einde van de rit... Ik moet wel zeggen dat de motor uit Helga een zeer goed exemplaar is met een heel goeie verbranding en volgens de CO meeting van de garagist zijn het waarden van een nieuwe moderne motor.
                                      Een zot freaky afgestelde perfecte motor is iets wat dan ook heel zeldzaam is als je zo eentje tweedehands gaat gaan kopen ...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          Een zot freaky afgestelde perfecte motor is iets wat dan ook heel zeldzaam is als je zo eentje tweedehands gaat gaan kopen ...
                                          Ik heb ze dan ook kunnen kopen met amper 100k op de teller en perfect onderhouden door de eerste eigenaar met alle boekjes, papieren en een volledige onderhoudshistoriek.

Comment

Working...
                                          X