Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Omdat gij niet met een handbak kunt/moogt rijden. Als daily kan dat nog, automaat, maar toch niet als 'sportieve' weekendkar, imo. 't Is alsof er een automaat in m'n 318is zou zitten.
Die 2.6 is zalig met automaat, kar ging er flink vandoor gecombineerd met een dikke 6cil sound . Zou dat absoluut opnieuw met automaat kiezen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ja, 7 maand ondertussen de 211.
Wel de auto waar ik al het meeste kosten aan heb gehad.
Die moet nu wel een tijdje blijven
elk jaartje na w211 introductie is winst.
2003 is een risicojaar
vanaf 2004/2005 veel updates gehad
De mijne is pre-fl van begin 2006, maar met al zoveel updates dat het een soort mini fl kan genoemd worden.
Garagist zuchtte van opluchting toen ik er mee afkwam en bleek dat het 2006 was.
Eerste eigenares, 96.000 km op de teller, 23 jaar oud en in showroomstaat, geen krasje of deukje te vinden. In de winter wordt er niet mee gereden en ook al is het maar voor een kwartiertje de auto vliegt altijd de garage in. Zeer vriendelijke oudere dame
Het is haar laatste wagen en gaat er mee rijden tot zij niet meer kan, dan heeft ze mijn kaartje gekregen voor mocht dat ooit gebeuren en heb haar nog veel veilige en leuke kilometers gewenst
Comment