Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
iemand een idee hoe het toerental van een automaat op een 190d 2.0 bij 120 lager of hoger is als een 5-bak manueel
en hoe het zit met een 200da en 5-bak manueel ???
Origineel is de stabi van een auto met niveauregeling op de voor en achteras het dikste
Het maakt niet uit, 2.3-16 / 2.5-16 / evo1 / evo2 hadden allemaal dezelfde stabi's.
Vroeger heeft Eibach ook stabi's gemaakt voor de 190, maar deze kom je nooit tegen op bijvoorbeeld ebay.
Tevens heeft dit jaar iemand uit Malaysia, stabi's voor de achteras laten maken, in de dikte 19 en 22mm.
Origineel is de stabi van een auto met niveauregeling op de voor en achteras het dikste
Het maakt niet uit, 2.3-16 / 2.5-16 / evo1 / evo2 hadden allemaal dezelfde stabi's.
Vroeger heeft Eibach ook stabi's gemaakt voor de 190, maar deze kom je nooit tegen op bijvoorbeeld ebay.
Tevens heeft dit jaar iemand uit Malaysia, stabi's voor de achteras laten maken, in de dikte 19 en 22mm.
Idd had die kerel uit Maleisië ook reeds gevonden op't net.
Dus EVO bar is the way to go voor achteraan. Vooraan moet ik dan nog zien wat voor iets ik ga kiezen.
Wat ik ook nog zoek zijn verstevigde stabi-steunen voor vooraan. Dat stukje ijzer waar die origineel aanhangen kan volgens mij niet stevig zijn... Heb dat ooit eens gevonden op één of ander forum, maar vind het helaas niet meer terug.
Ben ook aan het kijken voor powerflexen te steken op de stabi's. Powerflex heeft van die universal sets met verschillende basismaten, die je dan zelf op maat kan aanpassen. Kost ook erg weinig.
Comment