Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1992
AMG-Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II DTM touring car
The Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II lined up in the German Touring Car Championship (DTM) from 1990 to 1993. Klaus Ludwig drove this Group A racing touring car to Mercedes-Benz's first DTM title in 1992. A total of 500 units of the "Evo II" were produced for regular road use in 1990, in line with DTM regulations stating that the competing cars must be derived from a production model.
Cylinders 4
Displacement 152 cu in
Output 274 kW
at engine speed 9500/min
Top speed 185 mph
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Aja en voor een of andere reden valt de auto niet stil als ge perongeluk start met de vitessenpook in eerste
Ik start, had niet door dat ie in eerste stond en hup vertrokken in 1ste zonder stilvallen, 3 keer gedaan achteraf om niet te zien of het toevallig was. Handig
Ook eens gehad met een oude Mondeo naft. Vond dat toen ook spectaculair.
Ik durf dat wel niet opnieuw proberen. Wordt de startmotor dan niet teveel belast?
Ook eens gehad met een oude Mondeo naft. Vond dat toen ook spectaculair.
Ik durf dat wel niet opnieuw proberen. Wordt de startmotor dan niet teveel belast?
Hangt af van de kwaliteit en grootte van uw startmotor hé.
Stond ooit eens stil met de 300TD, steil naar omhoog aan een kruispuntje om af te slaan in de Ardennen. Aanhangwagen 1500kg erachter. Stilgevallen zonder diesel daar en niet meer in gang te krijgen. Gewoon in 2de gezet, en op de starter naar boven gereden (+-5 meter) en aan de kant gezet zodat we diesel konden gaan halen.
Die startmotor zit er nog altijd in en heeft nooit een kik gegeven.
1992
AMG-Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II DTM touring car
The Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II lined up in the German Touring Car Championship (DTM) from 1990 to 1993. Klaus Ludwig drove this Group A racing touring car to Mercedes-Benz's first DTM title in 1992. A total of 500 units of the "Evo II" were produced for regular road use in 1990, in line with DTM regulations stating that the competing cars must be derived from a production model.
Cylinders 4
Displacement 152 cu in
Output 274 kW
at engine speed 9500/min
Top speed 185 mph
Comment