Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten3750 is echt geen geld voor die beschrijving
VInd ik toch
Een van de laatste, '93.
Exterieur van Carlito is knapper, maar voor de rest is dit wel een betere koop ;-)
Zet daar een mooie velg onder en tis al een andere auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKnappe kleurencombo
(check ook de elektrische zetels)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1
Vind ik ganz geil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten3750 is echt geen geld voor die beschrijving
VInd ik toch
Een van de laatste, '93.
Exterieur van Carlito is knapper, maar voor de rest is dit wel een betere koop ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenKnappe kleurencombo
(check ook de elektrische zetels)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1maar pokkeduur (voor zo een auto)
Comment
-
VInd ik toch
Een van de laatste, '93.
Mag je daarna langs hier passeren dat ik een lijstje kan maken wat er aan moet veranderd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat houdt je tegen?
Mag je daarna langs hier passeren dat ik een lijstje kan maken wat er aan moet veranderd worden
Koop dat en zet uw 16v kit daarop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenIk moet geen extra diesel hebben. En mijn D doe ik niet weg.
Koop dat en zet uw 16v kit daarop
Misschien de rest wel.
Maar ik koop hem toch niet hoor
Mijne is nog goed genoeg.
Comment
-
Kan iemand mij helpen? Zit reeds een tijd met hetzelfde probleem..
Ik rij met een 190e 1.8 benzine.
Het vermogen is weg... Trekt heel traag op tot 3000 toeren en daar blijft het dan bij. Max snelheid is 120km/u.
In roulantie draait hij wel mooi, als je dan snel gas geeft gaat hij goed in toeren. Als je traag gas geeft hoor je knallen uit de uitlaat.
Het probleem stelt zich bij een koude en een warme motor..
Bij voorbaat dank...
Comment
-
-
Namaak 190 uit Noord Korea
PYONGYANG 4.10, also named KAENGSAENG 88 or PAEKTUSAN. Made in 1987- 1988. Based on the German Mercedes Benz W201. Name Paektusan translated as Mount Paikdu (Baikdu), Kaengsaeng translated as Self Reliance. 4.10 was named after a declaration of Kim Il Sung on April 10 1987, that when South Korea was making cars, North Korea could do the same. Made by the Pyongsang Auto Works, Pyongsang. 4-door car, 4-cylinder petrol engine. Only a couple of prototypes made. Photo Meinrad Frhr. von Ow, Pyongyang 1989.
So when the South Koreans began designing and producing cars from scratch, the dictator Kim Il-sung ordered his minions to show that the North could build cars, too. Except they had no clue what they were doing. The North Korean automotive “engineers” imported several Mercedes 190Es and copied most of the parts with workmanship that made the Yugo look like a Rolls-Royce. The result was the Kaengsaeng 88. Allegedly, it had a four-cylinder engine, no heat, and no air conditioning, and the cabin was prone to fill with dust while driving. Kaengsaeng made several examples, and this one was spotted in the capital, Pyongyang, in 1989. It is possibly the only photo of this vehicle ever taken.
North Korea has since given up the knockoff Mercedes-Benz business; instead, it manufactures the finest counterfeit American money in the world.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Comment
Comment