Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
    Mooie aanhangwagen!!! Was dat aan de voorkant?

Btw, weer van de slechte kant getrokken

Comment

• Achterbank met kopsteunen! Zal vrij duur gaan zo te zien - nu al 86€ en nog 9d te gaan.

Comment

• 9u he, geen 9d.

BTW: heb jij trouwens een idee hoe hoog je buitenspiegels boven de grond staan?
        Volgens mij is mijn auto nog harder verlaagd dan een normale Sportline, want als ik dit weekend serieus doorreed op bochtige wegen raakte mijn wielen mijn kassen soms.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          9u he, geen 9d.

BTW: heb jij trouwens een idee hoe hoog je buitenspiegels boven de grond staan?
          Volgens mij is mijn auto nog harder verlaagd dan een normale Sportline, want als ik dit weekend serieus doorreed op bochtige wegen raakte mijn wielen mijn kassen soms.
          Oeps, nog niet goed wakker . Maar dan nog, ga geen +100€ geven om kopsteunen te hebben.

Zal straks eens hoogte meten.

Comment

• Merci!

Comment

• Nog even geduld aub, niet meer thuis geweest vandaag... is er niet van gekomen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Achterbank met kopsteunen! Zal vrij duur gaan zo te zien - nu al 86€ en nog 9d te gaan.

http://cgi.ebay.de/SPORTLINE-Einzelr...item27b65ad62c
                202€ gegaan.

Nog rap even gaan meten Carlito: 84cm tot onderkant van de spiegel.

Comment

• Hmm, dan toch hetzelfde als bij mij. Merci!

Dan moet ik ofwel kassen uitrollen, ofwel nieuwe schokdempers steken ofwel rustiger rijden.

Eens een paar nachtjes over slapen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Hmm, dan toch hetzelfde als bij mij. Merci!

Dan moet ik ofwel kassen uitrollen, ofwel nieuwe schokdempers steken ofwel rustiger rijden.

Eens een paar nachtjes over slapen
                    Waar raakt het? Als het vooraan aan het hoekje spatbord-bumper is, kan je het caster laten aanpassen zodat de voorwielen iets meer naar achter geplaatst worden. Dan heb ik ooit met mijn 190D laten doen.
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                      Waar raakt het? Als het vooraan aan het hoekje spatbord-bumper is, kan je het caster laten aanpassen zodat de voorwielen iets meer naar achter geplaatst worden. Dan heb ik ooit met mijn 190D laten doen.
                      Geen idee waar het raakt eigenlijk, ging ervan uit dat het bovenaan was, waar ik zowieso ga moeten uitrollen als ik de AMG-sloffen monteer.

Comment

• Voor de liefhebbers: deze morgen bij Jomocars/ Dentergem een propere 190D zien staan. Bordeaux, gulli's, open dak. Geen idee van prijs/ kilometerstand.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Voor de liefhebbers: deze morgen bij Jomocars/ Dentergem een propere 190D zien staan. Bordeaux, gulli's, open dak. Geen idee van prijs/ kilometerstand.

Iets voor Ian me dunkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                            Iets voor Ian me dunkt
                            Indeed.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Propere bijna-oldtimer 190E voor een mooie prijs

Comment

• Ziet er proper uit inderdaad, alleen jammer dat hij wit is (heb al een witte auto met blauw interieur D: )

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  Ziet er proper uit inderdaad, alleen jammer dat hij wit is (heb al een witte auto met blauw interieur D: )
                                  Inderdaad, en vooral: geen schuifdak
                                  Da's echt een must in een Benz voor mij.

Comment

• Ugeken:

heb jij rauchsilber en muschelgrau bagetten?

edit: gecheckt en ja dus.
                                    Oeselgemse 300CE is dus dezelfde kleurstelling.
                                    maar met beige pullman.
                                    Last edited by ; 16/11/2010, 19:02.

Comment

• Muschelgrau . Ik zou niet ja of nee kunnen zeggen hebben...

Comment

Muschelgrau . Ik zou niet ja of nee kunnen zeggen hebben...
                                        is juiste term hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                          maar met beige pullman.

Comment

Working...
                                          X