Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenbijzonder nette 2.3-16 voor een correcte prijs, op het eerste zicht:
http://www.leboncoin.fr/voitures/106682437.htm?ca=9_sOorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenook een heel erg netjes exemplaar blijkbaar:
Ik vind Frankrijk altijd zo'n leuk land om te auto-shoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
Ziet er wel mooi uit, ook interieur niet echt afgegaan van de zon of kapot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenStond eerst aan 3500, dus al mooi gezakt.
Ziet er wel mooi uit, ook interieur niet echt afgegaan van de zon of kapot.
Iemand die daar in de buurt woont, en evt eens kan kijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...OP_CARPAS.html
Nog een 190 diesel. Maar spreekt mij iets minder aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDeze ziet er ook niet slecht uit imo
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...des_190_D.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenPrecies wel geen Belgische plaat, of vergis ik mij?
Staat nog op Duitse papieren, moet dus nog naar douane, dan gelijkvormigheidsattest aanvragen bij Mercedes, en keuring voor verkoop
Op zich allemaal doenbaar, maar wachttijden voor 'n gelijkvormigheidsattest/keuring bij Mercedes zijn helaas redelijk lang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenTer info: die kerel zijn vraagprijs is 2500 gekeurd, heb er al eens voor gemaild.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVoor wat is dat goed? Spijtig van dat leder, stuur en hout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDat zijn just pluspunten!
Juist iets naar m'n zin gevonden, is hij enkel voor export
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Waarom doen ze dat? Wegens uitgeschreven geen mogelijkheid tot keuring? Waarschijnlijk gebreken zeker? Heb toch maar ff gemaild voor de zekerheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiet op een 190!
Juist iets naar m'n zin gevonden, is hij enkel voor export
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Waarom doen ze dat? Wegens uitgeschreven geen mogelijkheid tot keuring? Waarschijnlijk gebreken zeker? Heb toch maar ff gemaild voor de zekerheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiet op een 190!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEnkel voor doorverkoop =/= enkel voor export. En zelfs dan nog.... daarmee willen ze enkel zeggen dat ze in geen geval keuring voor verkoop op zich nemen, dus dat die auto theoretisch enkel aan een handelaar kan verkocht worden. Tenzij jij zelf met Z-platen sjoemelt uiteraard
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenZeker wel, mijn 190 met zwart leder was enorm mooi vanbinnen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZeker, maar ik vind stof sympathieker en aangenamer, past wel in een babybenz imo. Maar ik heb het in het algemeen niet zo voor volleder.
Uiteraard is het carreaux wel wat speelser voor een babybenz.
(ik had het comfortleder niet het sport, sport is wel iets leuker daar in.)
Comment
Comment