Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Fritz Bekijk BerichtenBij deze op zoek naar een geschikte vervangdeur
Typisch geval van domheid van de mensheid.. zonder achteruit te kijken achterwaarts van je oprit rijden, los tegen mijn geparkeerde benz
Iemand die me aan deze deur kan helpen?
Bedankt alvast!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Fritz Bekijk BerichtenBij deze op zoek naar een geschikte vervangdeur
Typisch geval van domheid van de mensheid.. zonder achteruit te kijken achterwaarts van je oprit rijden, los tegen mijn geparkeerde benz
Bedankt alvast!
Leave a comment:
-
Ook gehad met mijn 124. 's Avonds ergens geparkeerd en 's morgens zonder briefje zo terug gevonden
.
Heb je de dader zijn gegevens ?
Leave a comment:
-
Guest repliedBij deze op zoek naar een geschikte vervangdeur
Bedankt alvast!
Leave a comment:
-
is er iemand die weet hoe de airco van een 190 werkt
normaal is airco opzetten via schakelaar en je relt de temp met de draaiknoppen van de chauffage
bij 190 is dat die blauwe schuifschakelaar rechts...als je die op minimum instelt, gaat dan de compressor doodeenvouding minder vaak aanslaan ? (en dus in feite zuiniger werken ?)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenJep, met een evo 1 en 2 en nog een mooie 2.3 16v
Ook geweest?
Leave a comment:
-
Guest replied'k denk dat ik die mens (ook) ken...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenDe SEC grille heb ik nooit begrepen. Ik vind de klassieke grille oneindig veel mooier. Toen al en nu nog.
Leave a comment:
-
Onderscheidingdrang (2x woordwaarde)
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Leave a comment:
-
De SEC grille heb ik nooit begrepen. Ik vind de klassieke grille oneindig veel mooier. Toen al en nu nog.
Leave a comment:
Leave a comment: