Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zal nog niet voor direct zijn denk ik, ik hou hem privé nog even bij tot ik een 16v bij elkaar gespaard krijg ofzo
Grappig om u tegen te komen trouwens
Proficiat!
234.xxx, ben ik u aan het inhalen ?
Ergens spijtig dat de kilometers er snel beginnen bij te komen, maar elke kilometer is plezier en hij is ervoor gemaakt hé.
De mijne heeft bijna 254.000kms wekelijks komen er nu ongeveer 900km bij probeer maar in te halen
Wie een mooie 190D weet of ziet staan... mag het altijd laten weten... (200D mag ook) maar de vriendin haar lievelingsauto blijft een 190...
Door de problemen aan de Polo van de vriendin, denk ik dat het niet te lang meer zal duren dat deze auto moet gaan ...
- het moet zeker een Diesel zijn...
- liefst onder de 300.000km's
- de geschiedenis moet van de auto bekend zijn.
- GEEN duitse, franse of Nederlandse auto's ...
- De 190D moet goed, degelijk, proper en nog jaren moeten meegaan aan gemiddeld 35.000km's per jaar...
- liefst een exemplaar met ABS... maar zal moeilijker te vinden zijn.
- Auto moet gekeurd voor verkoop zijn !
- budget nog niet bekend... maar dat zal max rond de €3000 of €3500 liggen... liefst minder natuurlijk
Een mooie 200D of zelf 250D kan ook tot de mogelijkheden horen ...
Wie een mooie 190D weet of ziet staan... mag het altijd laten weten... (200D mag ook) maar de vriendin haar lievelingsauto blijft een 190...
Door de problemen aan de Polo van de vriendin, denk ik dat het niet te lang meer zal duren dat deze auto moet gaan ...
- De 190D moet goed, degelijk, proper en nog jaren moeten meegaan aan gemiddeld 35.000km's per jaar...
- budget nog niet bekend... maar dat zal max rond de €3000 of €3500 liggen... liefst minder natuurlijk
Vanaf de facelift hebben ze allemaal ABS, dus dat zal wel lukken.
Voor dat geld moet je wel een propere kunnen vinden.
Moet het een oldtimer zijn?
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Vanaf de facelift hebben ze allemaal ABS, dus dat zal wel lukken.
Voor dat geld moet je wel een propere kunnen vinden.
Moet het een oldtimer zijn?
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Nen 3e auto krijg ik hier thuis niet verkocht... Dan zal de 203 of 124 weg moeten. Ben ik eerder geneigd de 203 weg te doen, maar die is niks meer waard...
Nen 3e auto krijg ik hier thuis niet verkocht... Dan zal de 203 of 124 weg moeten. Ben ik eerder geneigd de 203 weg te doen, maar die is niks meer waard...
Moeilijke keuze, een 203 rijdt goed als daily, dus ik zou dan de 124 wegdoen ... . En een 190 als weekendwagen.
Comment