Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben reeds een tijdje op zoek naar een vw camper.... Ik heb momenteel een saab cabrio Aero staan van 86 die ik verkoop. Ik vraag me af of ik via dit forum enige reactie krijg omtrent eventuele ruil of richtprijzen naar een degelijke vw camper... richtprijs tussen de 3000 à 5000 euro.
Ik ben reeds een tijdje op zoek naar een vw camper.... Ik heb momenteel een saab cabrio Aero staan van 86 die ik verkoop. Ik vraag me af of ik via dit forum enige reactie krijg omtrent eventuele ruil of richtprijzen naar een degelijke vw camper... richtprijs tussen de 3000 à 5000 euro.
Ook vet; een Fridolin.. Heeft precies een VW Fastback/notchback etc neus:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ben verliefd geworden op T1's. Spijtig dat die dingen tegenwoordig onbetaalbaar zijn. Als ik er ooit 1 koop MOET hij een interieur hebben, zodat ik ermee kan touren en er dan in slapen enzo. Spijtig dat je tegenwoordig al 4000 euro moet neerleggen voor een rotte bus.
T2's vind ik ook wel wat, maar minder dan de T1 omdat ze die 'spijl' niet meer hebben vooraan, dat is leuk als je hem in 2 kleuren spuit. T3's vind ik te modern en hoekig.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment