Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Die van Mbman?

Of was dat automaat?
    Was inderdaad perfect, zwart en manueel...

Laatste keer dat ik er iets van gehoord had moest de auto redelijk snel buiten, weet dus niet of ze hem nog hebben. Als het zover is zal ik zeker nog eens contact met'm opnemen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      Was inderdaad perfect, zwart en manueel...

Laatste keer dat ik er iets van gehoord had moest de auto redelijk snel buiten, weet dus niet of ze hem nog hebben. Als het zover is zal ik zeker nog eens contact met'm opnemen.
      Ik dacht dat ik een week of 2 weken geleden gelezen had dat hij nog te koop stond, maar ik kan mij vergissen hé .

Comment

• Duur maar wel knap:

Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Zeker duur voor een benzine. Spijtig dat het geen coupé is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
          Ik had het te laat gezien of ik had gebeld, spijt dak de km stand van de 730 nie wist

Comment

• Zoekt er iemand nog deze B? Ik heb er 4 gevonden!

http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4165968#post4165968

Comment

• ge moet er ni te snel vanaf willen geraken

het kan een tijd duren eer er een us-kar op belgische platen staat

Comment

• heb je?

Comment

• hier in de buurt is er nog een autowinkel die ze verkoopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ge moet er ni te snel vanaf willen geraken

het kan een tijd duren eer er een us-kar op belgische platen staat
                    :p

Kom je zondag naar de benzmeet?

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                    hier in de buurt is er nog een autowinkel die ze verkoopt
                    Ze moeten ook niet (allemaal) weg, ik zal ze in de toekomst ook nog kunnen gebruiken. Ik ben ze zelf niet meer tegengekomen in een autoshop.

Comment

• ik ga mijn wekker zetten, en waarschijnlijk afduwen en verder maffen

als ik met de nacht sta, heb ik meestal geen zin in nix
                      maar ik ga proberen !

Comment

• Vet kot

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

De ideale vervanger voor Ugéken zijn 190 zodat 'm die kan verpatsen.

Comment

• gisteren op E411 grijze w124 gezien op pechstrook met open motorkap.
                          Eerste keer in mijn leven pech gezien voor een w124.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Vet kot

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

De ideale vervanger voor Ugéken zijn 190 zodat 'm die kan verpatsen.
                            Proper spel, maar niet goed genoeg . Ik heb mijn zinnen gezet op een R129 300 SL - maar niet voor direct (denk ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                              Kans is groot dat m'n volgende auto een C124 wordt... Droom ik al lang van.

Vereisten: E220, lederen interieur, open dak, liefst manueel, minder dan 200.000km if possible.

Hard to find in de gewenste staat

Zijn er eigenlijk makkelijke manieren om het vermogen van dit blok nog wat op te drijven?
                              http://www.2dehands.be/autos/autos/m...-77315660.html

Comment

• Bij interesse mag je altijd eens komen kijken. Staat regio Dendermonde.

Minpuntjes van de auto:
                                - deurslot bestuurderskant dient vervangen te worden. Passagierskant werkt wel. Andere oplossing is het alarm terug in werking zetten, maar vermits dat raar deed hebben we dat uitgezet 5 jaar geleden
                                - airco moet bijgevuld worden
                                - glas van lichtblok heeft steenslag-sterretje, waardoor er vocht inkomt.

voor de rest denk ik dat het een goede koop is. Steeds op tijd onderhouden, onlangs nieuwe LMM (oorzaak voor stotteren bij koude motor), leder in zeer goede staat, ...

Comment

• Btw mayo, begin maar al te sparen want een SL is duuurrrr .

Comment

• zoekt Mayo een SL ? R129 ?

Comment

• Mayo gaat zwaar over de brug komen voor mijn 190, zodat ik een SL kan zoeken .

Alhoewel, ik begrijp het niet helemaal, dacht dat hij een Z3 Coupe wou...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Mayo gaat zwaar over de brug komen voor mijn 190, zodat ik een SL kan zoeken .

Alhoewel, ik begrijp het niet helemaal, dacht dat hij een Z3 Coupe wou...
                                        Als je snel bent heb je de mijne.

Kost niet veel meer dan jouw 190

Comment

Working...
                                        X