Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie van Mbman?
Of was dat automaat?
Laatste keer dat ik er iets van gehoord had moest de auto redelijk snel buiten, weet dus niet of ze hem nog hebben. Als het zover is zal ik zeker nog eens contact met'm opnemen.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenWas inderdaad perfect, zwart en manueel...
Laatste keer dat ik er iets van gehoord had moest de auto redelijk snel buiten, weet dus niet of ze hem nog hebben. Als het zover is zal ik zeker nog eens contact met'm opnemen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Comment
-
Zoekt er iemand nog deze B? Ik heb er 4 gevonden!
http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4165968#post4165968
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenge moet er ni te snel vanaf willen geraken
het kan een tijd duren eer er een us-kar op belgische platen staat
Kom je zondag naar de benzmeet?
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenhier in de buurt is er nog een autowinkel die ze verkoopt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenProper spel, maar niet goed genoeg
. Ik heb mijn zinnen gezet op een R129 300 SL - maar niet voor direct (denk ik).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenKans is groot dat m'n volgende auto een C124 wordt...Droom ik al lang van.
Vereisten: E220, lederen interieur, open dak, liefst manueel, minder dan 200.000km if possible.
Hard to find in de gewenste staat
Zijn er eigenlijk makkelijke manieren om het vermogen van dit blok nog wat op te drijven?
Comment
-
Bij interesse mag je altijd eens komen kijken. Staat regio Dendermonde.
Minpuntjes van de auto:
- deurslot bestuurderskant dient vervangen te worden. Passagierskant werkt wel. Andere oplossing is het alarm terug in werking zetten, maar vermits dat raar deed hebben we dat uitgezet 5 jaar geleden
- airco moet bijgevuld worden
- glas van lichtblok heeft steenslag-sterretje, waardoor er vocht inkomt.
voor de rest denk ik dat het een goede koop is. Steeds op tijd onderhouden, onlangs nieuwe LMM (oorzaak voor stotteren bij koude motor), leder in zeer goede staat, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMayo gaat zwaar over de brug komen voor mijn 190, zodat ik een SL kan zoeken.
Alhoewel, ik begrijp het niet helemaal, dacht dat hij een Z3 Coupe wou...
Kost niet veel meer dan jouw 190
Comment
Comment