"zien" jullie da enkel aan de luchtgaten rechts? kan hoor, maar heb er toch al een paar platte gezien mét die gaten ...
300"T"D is dan turbodiesel in hun ogen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest replied
-
Guest replied1 4 7
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
Als hij zo prachtig is zouden er meer foto's moeten opstaan.
Maar kom, zonder in het echt te zien kan ik niet oordelen.
"450.000 kilometers gelopen zonder grote kosten te maken!!!"
Die zitten er misschien aan te komen dan.
Ik ben duidelijk in een negatieve bui...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
jammer dat er geen foto van de kont is
Leave a comment:
-
-
Guest repliedHad mijn oog laten vallen op een 300TE 4matic met zo'n beetje alle opties die te krijgen waren.
Ik ga hem wijselijk laten staan dan, geen zin in gezeik en hij moet sowieso naar beneden voor ik er mee zou rijden.
Daarnaast lees ik dat het verbruik echt wel geschift stijgt van dat 4matic systeem. Gemiddeldes van 15 liter zou normaal zijn
Leave a comment:
-
Guest replied300TE RWD is geil genoeg
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest replied4Matic... als dat werkt is dat een fantastisch systeem (zeker in die tijd). Maar het is, van wat ik reeds van gehoord heb, relatief storingsgevoelig.
Sommigen doen er 300k mee zonder kosten, andere hebben om de X0k vodden.
Stukken zijn zeldzaam en verschrikkelijk duur.
4matic is trouwens niet (of amper) te verlagen, wegens de structuur van de voortrein.
Ik heb er ook al naar zitten kijken, gewoon om het systeem eens 'te hebben'. Maar ik denk dat ik er wijselijk van ga wegblijven.
Leave a comment:
-
Guest repliedOh ja, en is een 300TE 4 matic te verlagen? Want dat staat standaard echt wel achterlijk hoog.
Leave a comment:
-
Guest repliedZouden jullie een W124 met 4matic durven kopen? Ik heb me net wat in het systeem ingelezen, en het is -zeker voor die tijd- een ongelofelijk ingewikkeld systeem dat m.i. behoorlijk storingsgevoelig kan zijn?
Of is het zoals alles bij Mercedes in die tijd overengeneered en gaat het niet kapot?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenNiet te duur eigenlijk zo voor de verzamelaar.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenLichtgroen, moh, zou je niet zeggen.
Velgen kloppen niet op dat model, zouden doppen of gulli moeten zijn.
goud / metalic / beigegroen/ khaki zijn geen trouwe beeldschermvrienden, als je mij begrijpt
nog meer dan andere kleuren
nooit ramen bestellen zonder originele RAL kaart
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichtenis geen bruin maar lichtgroen en vind ik juist heel chique... velgskes ook trouwens
Velgen kloppen niet op dat model, zouden doppen of gulli moeten zijn.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenZalig interieurkleur, maar niet met dat bruin vanbuiten.
Juist velgen nog op gooien...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenZalig interieurkleur, maar niet met dat bruin vanbuiten.
Juist velgen nog op gooien...... velgskes ook trouwens
Leave a comment:
Leave a comment: