Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik ben vandaag deze Cavalier gaan bekijken
Zou een mooie vervanger om tijdens de resto van marcel de rondritten over te nemen.
Als je de wagen irl ziet schrik je je rot. Hij ziet er echt niet uit, dof, bijna géén lak meer op het dak, een deuk in de gardebou....
Maar als je daar doorheen kijkt... Beenharde koets! Echt niks rot! Interieur zonder scheuren, enkel opkuisen
Laatste keuring tot 2007, met zeer weinig opmerkingen (schade aan raam(die deuk) en olieverlies)
Als die motorisch en mechanisch nog goed is, of niet teveel werk aan, zou ik hem niet laten staan. Lak kan nog gered worden door te polijsten. Misschien geen 100% meer, maar slechter als nu kan hij er niet van worden
Ik heb de cavalier niet gekocht... Hij was weliswaar goed, maar ik heb het gevoel dat er nog mooiere exemplaren mijn pad gaan kruisen en ik dan spijt ga hebben....
Ik heb de cavalier niet gekocht... Hij was weliswaar goed, maar ik heb het gevoel dat er nog mooiere exemplaren mijn pad gaan kruisen en ik dan spijt ga hebben....
Comment