Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geen gedacht van ... Het is maar een 1300 he. Maar als ik terug denk aan die persoon, wat die 5 jaar geleden op een meeting voor mijn poloke wou geven verschiet ik er niet van
Goede vraag.. Het is iets wat je niet zo snel zal vinden, dus vind ik het wel iets waard, maar op dit moment zou ik zoveel niet willen geven voor een basis 1300...
Voor dat geld kan je immers al een mooie GTI vinden.
Goede vraag.. Het is iets wat je niet zo snel zal vinden, dus vind ik het wel iets waard, maar op dit moment zou ik zoveel niet willen geven voor een basis 1300...
Voor dat geld kan je immers al een mooie GTI vinden.
Voor dat geld toch al een GTi waar het eerste werk begint aan te komen. Niet?
Voor dat geld toch al een GTi waar het eerste werk begint aan te komen. Niet?
Bij de meeste die voor dat geld te koop staan is dat waarschijnlijk wel zo, maar als je goed zoekt kan je voor 5 à 6000 toch al iets deftig vinden (als in: niet afgetrapt en 'getjoend').
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Maar vind die prijs wel hoog voor een niet-origineel exemplaar.. Anderzijds vind je ze amper nog.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Niemand interesse is een VW Golf 2 Madison 1300cc benzine?
Staat te koop bij de garage waar onze VW in onderhoud gaat. Zij hebben die destijds verkocht aan de verkoper, die nu een Polo gekocht heeft.
De auto is altijd bij die garage (onafhankelijk VAG) op onderhoud geweest.
Het is een metaal blauwe 3 deurs. Wel met gebruikssporen en wat blutsen in de zijdeur/zijflank. Maar technisch volledig in orde gezet (distributieriem vervangen).
270.000 km maar motortje loopt nog als nieuw.
De auto zou binnenkort oldtimer worden, dus goedkoop bollen. Vraagprijs 700 euro.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Niemand interesse is een VW Golf 2 Madison 1300cc benzine?
Staat te koop bij de garage waar onze VW in onderhoud gaat. Zij hebben die destijds verkocht aan de verkoper, die nu een Polo gekocht heeft.
De auto is altijd bij die garage (onafhankelijk VAG) op onderhoud geweest.
Het is een metaal blauwe 3 deurs. Wel met gebruikssporen en wat blutsen in de zijdeur/zijflank. Maar technisch volledig in orde gezet (distributieriem vervangen).
270.000 km maar motortje loopt nog als nieuw.
De auto zou binnenkort oldtimer worden, dus goedkoop bollen. Vraagprijs 700 euro.
Comment