Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Repair and maintain your vehicle yourself with Haynes, Chilton, and Clymer manuals. Our Online, digital, PDF and print DIY manuals are world renowned and cover all popular vehicles including cars, motorcycles, tractors, marine, ATVs, and many more.
trekt dit op iets als manual ? Of kan je beter een nederlandse kopen? Dit is gwn een VW voorbeeldje
Kun je die workshop manuals gewoon gratis op het internet vinden ?
Ja, staan PDF's genoeg.
Maar je kan ze ook op ebay kopen in papier-versie.
(hoewel pdf handiger is, moet je gewoon hetgeen je nodig hebt afdrukken, en moet je niet opletten voor vuile vingers op papier)
Op zich snap ik het idee van een verrijdbare wel niet 100%. Die moet je toch ook altijd ergens hebben staan, en als je hem dan verrijdt heb je méér plaats nodig dan eentje die niet verrijdbaar is
trekt dit op iets als manual ? Of kan je beter een nederlandse kopen? Dit is gwn een VW voorbeeldje
Voor mijn Triumph Spitfire in de tijd zo eentje gekocht en is toch nuttig gebleken (zelfs in het engels). Haynes heeft zelfs recent een manual gemaakt voor het Spitfire Jachtvliegtuig uit de tweede wereldoorlog en zelfs de mekaniekers aan dergelijke oude vliegtuigen vonden de Manual van Haynes goed.
Bvb als een golf roest aan de spatborden meestal, dat je weet wat zo een spatbord kost.
Of hoeveel je betaalt voor een interieur ofzo
Nu niet hoeveel het links bovenste vijsje kost waarmee de rooster van de verwarming in het voetenruim rechtsvoor vasthangt natuurlijk.
Maar ik doel vooral op carrosserie- en motoronderdelen
Voordeel van een oude golf 1,2,3..., kever, mini ... etc. is dat er van onderdelen (bvb spatborden...) wel veel in piraterij te vinden is tegen een spotprijsje.
Voordeel van een oude golf 1,2,3..., kever, mini ... etc. is dat er van onderdelen (bvb spatborden...) wel veel in piraterij te vinden is tegen een spotprijsje.
Voor trabantjes zijn de onderdelen ook echt supergoedkoop!!
Voor trabantjes zijn de onderdelen ook echt supergoedkoop!!
zou jij niet beter wat over kleuren van auto's praten, en over vormgeving? het technische aspect is niet echt iets waar jij voor in de wieg gelegd bent.
2-palen is dé shit, vind ik. wielen hangen vrij, ideaal om te werken aan ophanging of remmen. bij een 4-palen heb je assteunen nodig, of een bijkomende brugkrik.
zou jij niet beter wat over kleuren van auto's praten, en over vormgeving? het technische aspect is niet echt iets waar jij voor in de wieg gelegd bent.
prijzen van onderdelen ligt gelukkig nog net in mijn kunnen...
Comment