Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Diene Passat daar, vlak voor die Mitsubishi, dat model is mijn verst mogelijke herinnering op vlak van auto's.
Alle auto's die mijn ouders daarvoor gehad hebben, daar herinner ik me echt niks meer van.
Het was een zwarte met een 1.8 benzinemotor. Ik denk dat het een CL-uitvoering moet geweest zijn, als die reeksen toen al bestonden ?
Volgens mijn pa was dat een raket in vgl. met zijn wagen daarvoor: eveneens een Passat Variant, maar dat was een witte met een atmo diesel in 't vooronder. Ging voor geen meter vooruit, volgens hem, en dat was ook de reden dat die al vlug terug buiten was.
Die zwarte Passat heeft 240k km gereden om dan ingeruild te worden met de Volvo waar ik nu nog altijd mee rijd. Ten tijde van de Passat reed mijn moeder met een rode VW Polo (was een leasekarretje, had nog geen 100k km toen die wegging), gevolgd door een VW Vento 1.8 CL (worst car ever, was na 180k volledig op). De Vento is door de Rover 75 vervangen geweest en de Volvo ging dan voor een paar jaar naar mijn moeder over, zodat vader met de Rover kon rondkarren. Uiteindelijk heb ik die Volvo gekregen (nu bijna 260k km) en heeft mijn moeder haar een MG TF'ken gekocht. De Rover is dit jaar aan 200k km door een Benz E vervangen.
Miljaar, wij rijden wel best lang met onze wagens, als ik dat zo bekijk.
Ah, herinneringen.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Diene Passat daar, vlak voor die Mitsubishi, dat model is mijn verst mogelijke herinnering op vlak van auto's.
Alle auto's die mijn ouders daarvoor gehad hebben, daar herinner ik me echt niks meer van.
Ik ben natuurlijk nog vrij jong, maar da's toch wel een enorm leuke gedachte...nadenken wat de eerste auto is die je in je herinnering hebt..
Goh, moeilijk eigenlijk...bij mij is dat een vw santana vrees ik
Wat een rotkar was me dat zeg
Achteraf te weten gekomen dat mijn ouders toen een faillisement doorstaan hadden, begrijpelijk
VW is nooit niks anders geweest dan CL-uitvoeringen
Ge had toch ook nog GL en GT ?
Of niet ?
Onze vorige overbuur reed met een Jetta 1.6 GL heel de tijd dat 'ie daar woonde.
En ik denk dat er ook nog een gewone C-lijn heeft bestaan ? Ik geloof dat de Golf II van mijn grootmoeder destijds een 1.6 C was. Of 't moet zijn dat de 'L' na verloop van tijd verdwenen is. Kan ook.
Maar ik ken gene zak van oudere VW's.
Van nieuwe eigenlijk ook niet.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Ik ben natuurlijk nog vrij jong, maar da's toch wel een enorm leuke gedachte...nadenken wat de eerste auto is die je in je herinnering hebt..
Goh, moeilijk eigenlijk...bij mij is dat een vw santana vrees ik
Wat een rotkar was me dat zeg
Achteraf te weten gekomen dat mijn ouders toen een faillisement doorstaan hadden, begrijpelijk
Comment