Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtennederlandse prijs he dus daar zal nog bpm van af moeten worden getrokken
Maar ben te tam om ze te gaan zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenIk denk dat je dat voor 25 000 euro niet verkocht krijgt
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtennederlandse prijs he dus daar zal nog bpm van af moeten worden getrokken
Ik geloof niet dat die zo rijkelijk was uitgerust, maar ik geloof dat het zéker een miljoen was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk BerichtenNee, sowieso niet, vandaar dat ik me vragen stel. Wie heeft er nu zo'n kronkel in zijn bovenkamer lopen
Akkoord, maar die 325 zal toch zeker tegen het miljoen hebben gekost destijds. Ik heb hier -zoals net gezegd- eens de nieuwprijs gezien van toen van iemands vader. Die prijzen voor een open dakje
Ik geloof niet dat die zo rijkelijk was uitgerust, maar ik geloof dat het zéker een miljoen was.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
Comment
-
E30'sCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMaat van mij zoekt een e30 touring. Als iemand een deftige weet staan, let me know.
Liefst 318i of 320i, 325i mag eventueel ook. Max 250.000km maar liefst minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
zo optieloos koste dat 710000 bef
ter vergelijking een 190 carburateur 670000
en een 90 2.3e 695000 of zoiets
denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWat wil em uitgeven en welke staat?
Budget: alles tussen de €2000 en €3500 is goed. Een klein beetje meer gaat ook nog, op voorwaarde dat 'ie dan wel in goede staat is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenStaat: zo goed mogelijk. Weinig tot geen roest indien mogelijk en niet teveel werk aan.
Budget: alles tussen de €2000 en €3500 is goed. Een klein beetje meer gaat ook nog, op voorwaarde dat 'ie dan wel in goede staat is.
edit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nathan_N Bekijk BerichtenIk geloof derstraks een 318i touring op Kapaza gezien te hebben die aan de voorwaarde voldoet...
edit:
http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-3-e30...--50212748.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichtene30 cabrio
Als er mensen een e30cabrio te koop weten staan... Ik ben opzoek!
Ik zou een 320i cabrio ook wel hard zien zitten maar ik twijfel omwille van de mindere stijfheid en na pakweg 200k zal dan nog eens extra hard doorwegen. en ik koop een e30 ook niet om bompa-style te rijden dus...
Ik ben eigenlijk ook wel fan van de touring
Comment
Comment