Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Proficiat
Nog een oude kar bij op het forum
Is dit nu volledig je eigen karretje?
gaat gewoon de Megane vervangen als daily maar kga hem wel extra goed verzorgen verzekering, taks en verbruik nemen mijn ouders op hun rekening. Op termijn (deze zomer) ga ik hem van mijn ouders kopen want momenteel heb ik niet voldoende geld.
Whoho proficiat 911 e30 en dan nog een is'ke
als ge binnen 3 jaar toevallig uw kar verkoopt denk aan mij
ik heb exact hetzelfde gezegd toen malaise zijn 318is had gekocht
Ik denk dat 3 jaar wel een mooie periode is, uiteindelijk wissel je als autoliefhebber graag af en tegen dan zou ik afgestudeerd zijn. Dan ga ik voor een 325i ofzo
maar dat gaat zeker niet mankeren, buiten het feit dat je een verkeerd aantal cilinders hebt (voor een E30 non-M3) zijn dat heel leuke karretjes, die 'is-jes
Heb je al veel RWD-ervaring? Indien niet -> wel oppassen geblazen in het begin hé, zeker als je er mee moet (leren) rijden in de winter. Fun, but can be tricky too
Hij is gekocht maar gaat nog tot na nieuwjaar duren voordat alles in orde is
4000€ is idd veel geld, maar er moet dan ook echt niets meer aan gedaan worden. Als ik voor minder geld een 320i koop en die dan in orde moet zetten, verlagen, velgjes, sportzetels etc ben ik meer geld kwijt
Als we in het voorjaar verhuisd zijn (en ik dus ook een garage heb), is de kans eigenlijk wel groot dat ik ook maar eens uitkijk voor een e30.
Het enige dat mij een beetje tegenhoudt is dat ik wat schrik heb voor de betrouwbaarheid, en het feit dat ik nog nooit zelf aan een auto gewerkt heb.
Als we in het voorjaar verhuisd zijn (en ik dus ook een garage heb), is de kans eigenlijk wel groot dat ik ook maar eens uitkijk voor een e30.
Het enige dat mij een beetje tegenhoudt is dat ik wat schrik heb voor de betrouwbaarheid, en het feit dat ik nog nooit zelf aan een auto gewerkt heb.
ik heb ook nog nooit aan een auto gewerkt. Volgend jaar avondschool automechaniek doen denk ik
Hij is gekocht maar gaat nog tot na nieuwjaar duren voordat alles in orde is
4000€ is idd veel geld, maar er moet dan ook echt niets meer aan gedaan worden. Als ik voor minder geld een 320i koop en die dan in orde moet zetten, verlagen, velgjes, sportzetels etc ben ik meer geld kwijt
dikke congrats 911!
vermits'k weer veel in Hechtel vertoef de laatste tijd ga'k echt wel eens stoppen binnenkort, altijd al eens de IS-feeling willen hebben. Dat worden witte douritjes vanaf april ofzo!
over uw stelling van meer dan 4000 euro kwijt te zijn om een 320 volledig in orde te zetten ben'k het wel niet eens.
Dat ben'k op het einde van de rit misschien wel kwijt aan mijne, maar dan ben'k zeker dat hij vollédig roestvrij, herspoten, en naar wens gepersonaliseerd is.
Hoe zit het met roest en dergelijk bij jouwe? Zal nagenoeg niks aanwezig zijn dan? Krikpunten voor, dorpels, wielkassen, en zwart stuk van achterbumper goed gechecked?
Anyhow, veel plezier met die bak! En scoor maar rap een set zwarte janten, als die er nog niet opstonden!
Gisteren met Matertos zijn 325 in de sneeuw gaan spelen. Man wat mis'k mijn eigen achtertrekkertje op dit moment!
'k Had zelfs zin om hem rap bij de E30man binnen te steken en te laten fixen, om zo tijdens de vakantie te kunnen rondbollen. Langs de andere kant is't een beetje waste of centjes als'k een week erna toch alles van de remmen plan te vervangen.
Even doorbijten zeker...
vermits'k weer veel in Hechtel vertoef de laatste tijd ga'k echt wel eens stoppen binnenkort, altijd al eens de IS-feeling willen hebben. Dat worden witte douritjes vanaf april ofzo!
over uw stelling van meer dan 4000 euro kwijt te zijn om een 320 volledig in orde te zetten ben'k het wel niet eens.
Dat ben'k op het einde van de rit misschien wel kwijt aan mijne, maar dan ben'k zeker dat hij vollédig roestvrij, herspoten, en naar wens gepersonaliseerd is.
Hoe zit het met roest en dergelijk bij jouwe? Zal nagenoeg niks aanwezig zijn dan? Krikpunten voor, dorpels, wielkassen, en zwart stuk van achterbumper goed gechecked?
Anyhow, veel plezier met die bak! En scoor maar rap een set zwarte janten, als die er nog niet opstonden!
zou volledig roestvrij moeten zijn zwarte velgen komen er niet op, de orginele laten herstellen ben ik wel van plan.
Ik denk aan het feit dat een 'is een m- sport ophanging heeft en een gewonen 318i of 320i niet?
Met die ophanging moet je wel niet overdreven veel rekening houden. Meeste zijn toch al versleten en voor 4 a 500 euro heb je nieuwe dempers en veren van KW met attest en heel de tralala erbij...
Comment