Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kan die rubriek dus niet zien hé. Ik heb daar nu een account maar ik kan maar een heel beperkt deel zien. Moet ik daar eerst beginnen posten in het 'wie ben ik?'-gedeelte voor dat ik de rest te zien krijg?
Jep, hier in België is er geen overschot aan.
In Duitsland zijn er wel enkele te vinden, maar een goede touring wordt stilaan zeldzamer en zeldzamer.
Zeldzamer inderdaad ! ze worden er ook niet jonger op zelf de mijne (1993) moesten er al enkele plaatjes gelast worden en hier en daar wat roest weg gewerkt worden. Dus niet al te lang meer wachten of je gaat er heel wat dollars moeten voor neertellen !
Jaartal maakt niet uit é. Heb hier een '88 touring staan, heeft lichte roest aan de binnenkant van de kofferklep (typisch plekje voor touring). Heb hier ook een '93 touring staan en die heeft een zware roestplek aan de buitenkant van de koffer en wat onder het raam. Maar staat voor de rest wel nog in orde.
Aléja, bij die wagens maakt hun leven enorm veel mee. Mijn '89 coupé heeft NIKS van roest...
Heeft dan ook altijd binnengeslapen en is met zorg behandeld geweest.
ik ree gisteren ff met een E30 316 van '90 en het viel mij op hoe snel da ding zijn poepke zetten wou.
Als ik da vergelijk mee mijnen e34, dan moet ik den 34 echt bijna molesteren om dwars te zetten aangezien die van zijn eigen behoorlijk onderstuurd reageert. Nu vraag ik me af of dat typisch aan den E34 is, of omdat da komt mee dat er voor en achteraan andere banden op liggen en dat de voorste banden mss van mindere kwaliteit zijn dan de achterste....
Dus samengevat : heeft nen e34 een beduidend meer onderstuurd karakter dan een e30, of ligt het aan mijn banden?
ik ree gisteren ff met een E30 316 van '90 en het viel mij op hoe snel da ding zijn poepke zetten wou.
Als ik da vergelijk mee mijnen e34, dan moet ik den 34 echt bijna molesteren om dwars te zetten aangezien die van zijn eigen behoorlijk onderstuurd reageert. Nu vraag ik me af of dat typisch aan den E34 is, of omdat da komt mee dat er voor en achteraan andere banden op liggen en dat de voorste banden mss van mindere kwaliteit zijn dan de achterste....
Dus samengevat : heeft nen e34 een beduidend meer onderstuurd karakter dan een e30, of ligt het aan mijn banden?
Comment