Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• weet er iemand productie-aantallen van de E30 Touring?

Comment

• Ik kan die rubriek dus niet zien hé. Ik heb daar nu een account maar ik kan maar een heel beperkt deel zien. Moet ik daar eerst beginnen posten in het 'wie ben ik?'-gedeelte voor dat ik de rest te zien krijg?

Comment

• idd, nieuwe policy is dat je u eerst moet voorstellen. Nut snap ik er ook niet direkt van.
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
          idd, nieuwe policy is dat je u eerst moet voorstellen. Nut snap ik er ook niet direkt van.
          Dus ge moet u eerst voorstellen, zónder een e30 te hebben, om dan het rubriekje 'te koop' te kunnen zien, om er u een aan te schaffen?

Logisch is anders.

Ik wacht wel tot ik er een heb om daar te posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Dus ge moet u eerst voorstellen, zónder een e30 te hebben, om dan het rubriekje 'te koop' te kunnen zien, om er u een aan te schaffen?

Logisch is anders.

Ik wacht wel tot ik er een heb om daar te posten.
            Dan smijten ze er u mss af

Er zijn een 1500 325ix tourings gemaakt. Van de rest heb ik geen cijfers, maar er zijn er weldegelijk genoeg.

En Tourings genoeg. Vind da wel nog vet, Touring met vette motor, lekker sleeper effect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
              Dan smijten ze er u mss af

Er zijn een 1500 325ix tourings gemaakt. Van de rest heb ik geen cijfers, maar er zijn er weldegelijk genoeg.

En Tourings genoeg. Vind da wel nog vet, Touring met vette motor, lekker sleeper effect
              Pff, wat een werk, wat een werk!

Btw, ge zijt binnen 45min niet in Gent by any chance?

Comment

Pff, wat een werk, wat een werk!

Btw, ge zijt binnen 45min niet in Gent by any chance?
                Niet direct.

Maar morgen wel rond 10u Moet gaan leveren bij de dames van plezier...

Maar ik moet 's avonds dan wel in Gent zijn, mss dat dat dan lukt?

Comment

• Niemand 318is kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    Niemand 318is kopen.
                    1000€

Comment

• cash geld zo meenemen zonder keuring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                        1000€
                        De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                          cash geld zo meenemen zonder keuring
                          Das gesproken!

Maar ik geef hem 1100euro CASH, en kom er vanavond nog om. Dat E30 M3 stuurhuis moet er wel bij!

Comment

Jep, hier in België is er geen overschot aan.
                            In Duitsland zijn er wel enkele te vinden, maar een goede touring wordt stilaan zeldzamer en zeldzamer.
                            Zeldzamer inderdaad ! ze worden er ook niet jonger op zelf de mijne (1993) moesten er al enkele plaatjes gelast worden en hier en daar wat roest weg gewerkt worden. Dus niet al te lang meer wachten of je gaat er heel wat dollars moeten voor neertellen !

Comment

• Jaartal maakt niet uit é. Heb hier een '88 touring staan, heeft lichte roest aan de binnenkant van de kofferklep (typisch plekje voor touring). Heb hier ook een '93 touring staan en die heeft een zware roestplek aan de buitenkant van de koffer en wat onder het raam. Maar staat voor de rest wel nog in orde.

Aléja, bij die wagens maakt hun leven enorm veel mee. Mijn '89 coupé heeft NIKS van roest...

Heeft dan ook altijd binnengeslapen en is met zorg behandeld geweest.

Comment

• ge zou voor minder flik worden
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Vet...Dagelijks raggen met dik sixpack
                                  En dan nog stalen velgen...die gasten hebben wel wat rubber verstookt denk ik.

Comment

• Vraagje,

ik ree gisteren ff met een E30 316 van '90 en het viel mij op hoe snel da ding zijn poepke zetten wou.
                                    Als ik da vergelijk mee mijnen e34, dan moet ik den 34 echt bijna molesteren om dwars te zetten aangezien die van zijn eigen behoorlijk onderstuurd reageert. Nu vraag ik me af of dat typisch aan den E34 is, of omdat da komt mee dat er voor en achteraan andere banden op liggen en dat de voorste banden mss van mindere kwaliteit zijn dan de achterste....

Dus samengevat : heeft nen e34 een beduidend meer onderstuurd karakter dan een e30, of ligt het aan mijn banden?

Met dank!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                      Vraagje,

ik ree gisteren ff met een E30 316 van '90 en het viel mij op hoe snel da ding zijn poepke zetten wou.
                                      Als ik da vergelijk mee mijnen e34, dan moet ik den 34 echt bijna molesteren om dwars te zetten aangezien die van zijn eigen behoorlijk onderstuurd reageert. Nu vraag ik me af of dat typisch aan den E34 is, of omdat da komt mee dat er voor en achteraan andere banden op liggen en dat de voorste banden mss van mindere kwaliteit zijn dan de achterste....

Dus samengevat : heeft nen e34 een beduidend meer onderstuurd karakter dan een e30, of ligt het aan mijn banden?

Met dank!
                                      't zal aan uw banden liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        Niet direct.

Maar morgen wel rond 10u Moet gaan leveren bij de dames van plezier...

Maar ik moet 's avonds dan wel in Gent zijn, mss dat dat dan lukt?
                                        Ik lees dit nu pas. 10u lukt niet, en 's avonds zit ik al op een kerstdiner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                          Niemand 318is kopen.
                                          Ola, hebde iets op't oog toch?
                                          Of wil je gewoon mensen aanzetten tot het kopen van 318is'en?

Comment

Working...
                                          X