Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kijk eens na of al uw bougiekabels nog goed zitten zowel aan de bougie's als aan de rotor.
@Jan van gent: Echt knappe E30, heb je iets met die kroonkurken gedaan? Want zijn echt in super staat.
Die velgen heb ik zo 2 jaar terug gekocht. Mijn stalen velgen heb ik aan jou verkocht, deze kroonkurken heb ik voor €50 van Bjorno gekocht. 10€ per velg, daar kunnen niet veel velgen tegen op
Die velgen heb ik zo 2 jaar terug gekocht. Mijn stalen velgen heb ik aan jou verkocht, deze kroonkurken heb ik voor €50 van Bjorno gekocht. 10€ per velg, daar kunnen niet veel velgen tegen op
Das idd niet veel geld! Uw stalen velgen heb ik nog steeds trouwens, was ook voor een appel en een ei met de deksels erbij. Heb zelf ook kroonkurken, maar toch geen enkele in zo'n goeie staat. Vind dat persoonlijk toch nog een knappe velg.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Das idd niet veel geld! Uw stalen velgen heb ik nog steeds trouwens, was ook voor een appel en een ei met de deksels erbij. Heb zelf ook kroonkurken, maar toch geen enkele in zo'n goeie staat. Vind dat persoonlijk toch nog een knappe velg.
Jep was toen €15 dacht ik voor 5 velgen + wieldoppen
Geen roest, maar wel 2 gaatjes die moeten gelast worden. Rekening houdend met de bodykit, zal daar vermoedelijk ook nog eea vanonder komen. En echt fris ziet hij er ook niet meer uit...
Ik ook niet. Nuja, 't is niet afschuwelijk, maar wel m'n minst favoriete E30 model.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment