Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, maar als je een 3 hebt om u te amuseren weet je toch dat je een 7 moet hebben om u te vervoeren Hoewel ik nog altijd vind dat mijn 5 de beste koop ooit was, maar dat lag dan weer aan de omstandigheden. 7 was echt wel betere kar.
Ja, maar als je een 3 hebt om u te amuseren weet je toch dat je een 7 moet hebben om u te vervoeren Hoewel ik nog altijd vind dat mijn 5 de beste koop ooit was, maar dat lag dan weer aan de omstandigheden. 7 was echt wel betere kar.
Ik heb nog altijd niet veel zin om veel geld in een daily te steken, en daarin is de 7 idd de betere kar
En ik wil een Touring
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Is dat lift-off oversteer?
Leek me eerder gewoon overstuur wat je uitlokt door combinatie van te veel gas+natte ondergrond?
Lift-off linkte ik altijd met overstuur wat je krijgt door remmen en direct weer gas, een 'slag' op de pont door bijvoorbeeld schakelen. Eigenlijk overstuur wat het gevolg is van een plotse verandering van de 'gewichtsverdeling' of druk op de achteras. Don't know...
Comment