Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Koopt er dan ééne bij mij é
    ge kunt me dan misschien ook helpen voor volgende onderdelen:
    Raamslingers van de deuren en die van het schuifdak
    Motorkappomp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      wat is een redelijke prijs voor een toerenteller (zonde de rest van de teller unit) kerel op e30.be vraagt 40€ *slik*
      Voor dat geld heb je een ganse teller unit?
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• soms denk ik echt dat die E30's uit goud gemaakt zijn :s allez man, ne stomme cabrio voor 7500 online zetten, en nog verkocht krijgen ook :s
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          soms denk ik echt dat die E30's uit goud gemaakt zijn :s allez man, ne stomme cabrio voor 7500 online zetten, en nog verkocht krijgen ook :s
          Diene mauritiusblauwe 318i uit Roeselare? Die had zijn prijs toch al laten zakken naar 6000€?

Die 316i is trouwens geen automaat, zoekertje stond in september al eens online met een prijs en meer foto's (interieur, schakelpook).
          Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
            Ik dacht al dat het lang duurde vooraleer ze met duitsers begonnen te zwaaien. We hadden het wel over de Belgische markt.

allezvoila
            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
              Diene mauritiusblauwe 318i uit Roeselare? Die had zijn prijs toch al laten zakken naar 6000€?

Die 316i is trouwens geen automaat, zoekertje stond in september al eens online met een prijs en meer foto's (interieur, schakelpook).
              http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-3-e30...t-51784989.htm
              nee, enen uit de buurt hier. Stond er al lang. Was een 320i, zilver. Wel mint condition maar dan nog

en wtf die 316i....4500 :')
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

ge kunt me dan misschien ook helpen voor volgende onderdelen:
                Raamslingers van de deuren en die van het schuifdak
                Motorkappomp
                Raamslingers? Das het hendeltje voor u ruiten open te doen dat je bedoeld? Heb ik mss nog liggen, maar ben ik niet zeker van. Voor het schuifdak open te doen (manueel) heb ik nog zo'n gehele set. Motorkappompje moet ik ook nog hebben, maar soms helpt het om gewoon u scharnierpunt wat harder op te spannen, en als ik mij niet vergis kost dat nieuw niet zot veel geld?

Voor toerenteller apart vraag ik €10 en die hendel mag je voor €5 hebben. Dat voor de deuren zal ik eens nakijken. Is voor beide kanten die je nodig hebt?
                Last edited by ; 20/12/2010, 18:35.

Comment

Raamslingers? Das het hendeltje voor u ruiten open te doen dat je bedoeld? Heb ik mss nog liggen, maar ben ik niet zeker van. Voor het schuifdak open te doen (manueel) heb ik nog zo'n gehele set. Motorkappompje moet ik ook nog hebben, maar soms helpt het om gewoon u scharnierpunt wat harder op te spannen, en als ik mij niet vergis kost dat nieuw niet zot veel geld?

Voor toerenteller apart vraag ik €10 en die hendel mag je voor €5 hebben. Dat voor de deuren zal ik eens nakijken. Is voor beide kanten die je nodig hebt?
                  Het hendeltje voor mijn schuifdak is ook verdwenen voor moest je nog 1 hebben
                  Last edited by ; 20/12/2010, 18:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                    Het hendeltje voor mijn schuifdak is ook verdwenen voor moest je nog 1 hebben
                    Zal eens kijken. Hou dat in ieder geval altijd bij, want op ouderdom gaat dat soms wat stroever en gebruiken er al eens geweld op zo'n ding, waardoor je er veel hebt met stukje afgebroken

Comment

Zal eens kijken. Hou dat in ieder geval altijd bij, want op ouderdom gaat dat soms wat stroever en gebruiken er al eens geweld op zo'n ding, waardoor je er veel hebt met stukje afgebroken
                      Ik heb het eig nog nooit open gezien, heb het 1 keer geprobeerd open te krijgen maar mss is het kapot ofzo?
                      als je een complete set hebt en een hendeltje kan je mss is kijken of het idd stuk is en dan kan ik nog steeds kiezen voor de set

Comment

schitterend Ge kijkt maar eens of ge de prulletjes vind en dan neem ik ze.
                        alvast bedankt

Comment

• daarjuist bij een garage in de buurt eens gaan horen voor onderdelen (puur om eens te weten wat ze vragen) (achterbumper, schijven, remblokken)

Vragen toch serieus goed door op onderdelen (zonder plaatsing, aangezien ik alles zelf doe.) Als ik ze zelf ga kopen bij autozaak betaal ik een pak minder en via het forum waarschijnlijk nog minder. Merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis

Comment

• leuk ding. Aan de foto's te zien is een 40/40 verlaging toch niet zo slecht

Comment

• ziet er tip top in orde uit! Een 316i is niet zo geliefd natuurlijk. Stel dat het een 316 van '84 was, dan was hij wel een stuk geliefder.

Comment

ziet er tip top in orde uit! Een 316i is niet zo geliefd natuurlijk. Stel dat het een 316 van '84 was, dan was hij wel een stuk geliefder.
                                  Waarom is een 316i minder geliefd? Klopt het dat hij wat PK's en koppel mist in vergelijking met een 318 of 320?
                                  En qua wegentax en verzekering, zit hier veel verschil in?

Comment

• Collega's,

als ik met dit weer met de E30 ga rijden, dan bolt mijn chauffage niet. Dan mag'k de hardheid van blazen aanpassen, dat ding doet niks. Pas na een stevige rit (doorgaans enkele uren) doet hij het weer.
                                    Wie weet er wat er misschien bevroren is zodat de chauffage niet werkt? Dan kan'k daar misschien met de heteluchtblazer op te werk gaan.
                                    Zo'n aangevroren binnenruit is niet echt ideaal.

Comment

• Nog wat foto's van op de GSM

Comment

• en de schade

Comment

Working...
                                        X