Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door willyconfiturenstuutBekijk Berichten
Een zwarte dakhemel hangt eveneens af van het kleur van het interieur (een sportinterieur is trouwens niet standaard denk ik want kheb er al gezien met de gewone comfort zetels in hetzelfde patroon). Als het dus een groen u(e)berkaro-interieur is (groene kottekes in de volksmond) is het idd een zwarte dakhemel maar als het de blauwe variant is zit er een bleke dakhemel in...
Dan zijn er ook nog de meegespoten + electrische buitenspiegels (en cv ook peisk) die standaard zijn.
Nen iS is idd een ander verhaal dan nen 8v 4-pitter maar als jonge gast is het altijd leuk toch om te dromen van meer? Ik kom van nen 316i dan 320i en nu 318is en kben der wreed content van (vooral door de MarkD chip)
Grtz
Witte dakhemel is enkel bij een lazurblauwe geleverd (zoals er al stond )
Sportzetels zijn standaard in België. Standaardopties verschillen van land tot land zoals bv. servo e.d. meer...
zoals jullie al weten ben ik al een tijdje opzoek naar een goeie e30 cabrio, zonder werk. Wel die heb ik gevonden in Duitsland Oberhausen. Echter twijfel ik
erges is het ook wel dom om een 'trage' auto luid te maken maar anderzijds de sound laat het allemaal sneller lijken en doet gewoon veel aan de beleving.
erges is het ook wel dom om een 'trage' auto luid te maken maar anderzijds de sound laat het allemaal sneller lijken en doet gewoon veel aan de beleving.
zoals jullie al weten ben ik al een tijdje opzoek naar een goeie e30 cabrio, zonder werk. Wel die heb ik gevonden in Duitsland Oberhausen. Echter twijfel ik
zien er op het eerste zicht wel 'eerlijke' bakjes uit, al weet je nooit waar je qua roest bij uit komt he?
Zeker de moeite om eens te gaan bekijken.
Die bakken zijn wel nog duur, dat wist ik niet!
Op beide wagen is er NERGENS roest te bespeuren, ik heb zelf onder de wagen gekropen en echt ze staan beide zeer proper! Ik geef liever 1000euro meer voor een wagen in goeie staat. Maar nu nog de knoop doorhakken en beslissen welkeen van de twee en terug vertrekken naar duitsland...
Euhm, mijn voorkeur... Vind ze allebei knap qua kleur. Het rood spreekt me aan omdat het er een beetje uit springt, al vind ik die velgen niet zo ontzettend mooi.
Die blauwe is wel nice en ik denk dat dat met volledig opgekuist leder een mooi beeld gaat geven...
Euhm, mijn voorkeur... Vind ze allebei knap qua kleur. Het rood spreekt me aan omdat het er een beetje uit springt, al vind ik die velgen niet zo ontzettend mooi.
Die blauwe is wel nice en ik denk dat dat met volledig opgekuist leder een mooi beeld gaat geven...
als ik de rode koop moeten de bbs velgen van die blauwe erop, anders koop ik hem niet...
Zalig!! echt een lekker kleurtje.
ziet er zeker zo goed uit als die 318 en die kmstand is even goed te verwaarlozen...
Kans dat hij even roestvrij is is natuurlijk klein, maar ik zou ZEKER eens gaan kijken!
Comment