Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet te zot duur!

E30

Comment

• iX zou ik nooit moet hebben eig.
      E30 + RWD = 1 imo

Comment

• Huh, die staat in mijn dorp (zo'n 1300 inwoners), maar nog nooit gezien.

Comment

• Is er veel werk aan om een lpg tank uit een e30 te verwijderen ?
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Niet te zot duur!

E30
            fak yeah een touring ook nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
              Is er veel werk aan om een lpg tank uit een e30 te verwijderen ?
              evenveel werk als om die uit een andere auto te halen he
              Ik denk wel dat je dat door een garage moet laten doen.

in iedergeval, lpg laten zitten verdomme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                iX zou ik nooit moet hebben eig.
                E30 + RWD = 1 imo
                eerst rijden en dan oordelen
                Ik heb helemaal niks tegen een iX. Driften is leuk maar toch ook gevaarlijk op de openbare weg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  evenveel werk als om die uit een andere auto te halen he
                  Ik denk wel dat je dat door een garage moet laten doen.

in iedergeval, lpg laten zitten verdomme
                  Dat hoort echt niet thuis in een e30 of eender welke Bmw.
                  En dan nog dat mottig stickerke vanachter geeft heel die kar een bompa-imago.
                  Plus hebt je nog eens vermogens verlies en pk's heb je niet in overvloed bij een e30
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• sticker: neen
                    vermogenverlies: neen, en daarbij als je wilt gassen zet je hem op benzine

Comment

eerst rijden en dan oordelen
                      Ik heb helemaal niks tegen een iX. Driften is leuk maar toch ook gevaarlijk op de openbare weg..
                      Waar zeg ik dat dat slecht rijd of whatever?
                      Ik zeg gewoon dat imo een e30 RWD moet zijn

Comment

als je wilt gassen zet je hem op benzine
                        sigmateriaal
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ben van plan de ophanging van de e30 te veranderen. Aangezien de wagen niet dagelijks gebruikt wordt (enkel voor plezierritjes) zou ik graag hebben dat hij als een plank op de weg ligt. Iemand voorstellen? Ik heb al eens iets gelezen van Bilstein Group N dempers =>

Deze E30 vind ik ideaal qua hoogte en als ik op de foto's mag afgaan vrijwel geen bodyroll.

Weet iemand miss hoeveel deze 325i verlaagd is? Me dunkt: VOOR 40mm, achter???

Tevens ook van plan om een E36 stuurhuis te laten inbouwen, iemand hier links of tips omtrent?

Dank bij voorbaat!!
                          Last edited by ; 28/07/2010, 22:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                            Ben van plan de ophanging van de e30 te veranderen. Aangezien de wagen niet dagelijks gebruikt wordt (enkel voor plezierritjes) zou ik graag hebben dat hij als een plank op de weg ligt. Iemand voorstellen? Ik heb al eens iets gelezen van Bilstein Group N dempers =>

Deze E30 vind ik ideaal qua hoogte en als ik op de foto's mag afgaan vrijwel geen bodyroll.

Weet iemand miss hoeveel deze 325i verlaagd is? Me dunkt: VOOR 40mm, achter???

Tevens ook van plan om een E36 stuurhuis te laten inbouwen, iemand hier links of tips omtrent?

Dank bij voorbaat!!
                            Stuur Paul gerust een PM.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• http://www.vlanauto.be/nl/tweedehand...10354156&cc=51 is zoekers, koop dit !
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik heb hem ook zien staan op autozone maar ik ben op zoek naar eentje met een six-pack.
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Ik vind deze 325i wel geweldig maar wat aan de dure kant .
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                    http://nl.kapaza.be/belgie/bmw-325i-...r-50821889.htm
                                    Ik vind deze 325i wel geweldig maar wat aan de dure kant .
                                    Ik vrees dat het toch een beetje de prijs is voor een 325 in redelijke staat...

En het zal er met de jaren zeker niet op beteren...
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                      Heb een mailtje gestuurd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                        Ik vrees dat het toch een beetje de prijs is voor een 325 in redelijke staat...

En het zal er met de jaren zeker niet op beteren...
                                        Is totaal niet in topstaat, niet gekeurd ook nog... Staat over 3 jaar nog te koop of kerel gaat akkoord met een pak minder lijkt mij.

Maar kom, we zullen zeggen dat dit de normale prijs is, want moet er nog ééne van mij verkopen ook.

Comment

• hallo, ik ben al een tijdje opzoek naar een e30. Ik ben er nog altijd niet uit welke motor ik zou kiezen. 318 of 320. Ik weet een 320 is een 6cilinder en toffer, maar toch weet ik een 318staan aan een mooie prijs. Die vent verkoopt hem omdat hij hem te "loom" vind. Iemand ervaring mee?

Comment

Working...
                                          X