ook kurjeus
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Weet er soms iemand de kleurencode van de zwarte kleur bij het zwarte velgenhart bij '15 bbs kruisspaaks? En heeft iemand hier soms een gedetailleerde foto van? Ik zou mn bbs kruisspaak een zwart velgenhart willen geven, maar weet niet goed waar men juist moet beginnen met spuiten.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenWeet er soms iemand de kleurencode van de zwarte kleur bij het zwarte velgenhart bij '15 bbs kruisspaaks? En heeft iemand hier soms een gedetailleerde foto van? Ik zou mn bbs kruisspaak een zwart velgenhart willen geven, maar weet niet goed waar men juist moet beginnen met spuiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/BMW/19497...jaar_1984.html
Vervelend, kan nu gekeurd worden voor verkoop door de verkoper maar is pas interessant om in te schrijven over vijf maand
Om een oldtimer in te schrijven mag je de wagen voorrijden met platen die op jouw naam staan, maar niet van dat voertuig zijn. Dus als jij er platen van je 123 ophangt, kan je hem zo op jouw naam laten inschrijven bij de keuring. Krijg je O-platen. En met die O-platen kan je hem dan later om laten schrijven naar gewone platen.
Comment
-
Aha! Goed om weten bedankt.
Die auto is al 5-6 jaar niet meer gekeurd dus dan is het misschien toch aangewezen om met keuring voor verkoop te kopen...
Kan hem dan in principe één dag inschrijven op mijn naam en dan weer uitschrijven en dan over enkele maanden opnieuw inschrijven... maar daar gaat de verzekering geen polis voor willen maken vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenAha! Goed om weten bedankt.
Die auto is al 5-6 jaar niet meer gekeurd dus dan is het misschien toch aangewezen om met keuring voor verkoop te kopen...
Kan hem dan in principe één dag inschrijven op mijn naam en dan weer uitschrijven en dan over enkele maanden opnieuw inschrijven... maar daar gaat de verzekering geen polis voor willen maken vrees ik.
Comment
-
Comment
-
Die stempel die bij op de 'aanvraag tot inschrijving' staat komt meestal niet eens overeen met de maatschappij waar ik me effectief bij verzeker
Comment
-
En ik zit trouwens met hetzelfde..... 'k wil dit najaar een wagen kopen, en 'm mogelijk pas na de winter inschrijven. Tegen dan is die keuring voor verkoop uiteraard al lang vervallen, al kan je er wel vrij zeker van zijn dat als ie nu blanco gekeurd wordt voor keuring voor verkoop, en ondertussen niet meer rijdt, de keuring dan ook geen probleem zal zijn. Maar 't is die hele rompslomp hé....
En 'm voor één dag inschrijven, je mag wel je volledige wegenbelasting betalen, en een dik half jaar later krijg je dan van 11 maanden wegenbelasting teruggestort..... da's ook niet alles.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenJa tuurlijk jij gaat een kar kunnen kopen waarmee je dan niet gaat rijden
Of je gaat er zonder verzekering mee rijden of je gaat hem aanpassen zodat het nog meer gaat kosten
ik zou er maar al te graag mee rijden, maar met eentje die pas herspoten is in de sneeuw en het strooizout gaan rondraggen is ook niet ideaal hé....
er staat trouwens 'en hem MOGELIJK pas na de winter inschrijven'. Belangrijk woordje, dat betekent namelijk dat ik dat in overweging neem, niet dat het zo persé is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenEn ik zit trouwens met hetzelfde..... 'k wil dit najaar een wagen kopen, en 'm mogelijk pas na de winter inschrijven. Tegen dan is die keuring voor verkoop uiteraard al lang vervallen, al kan je er wel vrij zeker van zijn dat als ie nu blanco gekeurd wordt voor keuring voor verkoop, en ondertussen niet meer rijdt, de keuring dan ook geen probleem zal zijn. Maar 't is die hele rompslomp hé....
En 'm voor één dag inschrijven, je mag wel je volledige wegenbelasting betalen, en een dik half jaar later krijg je dan van 11 maanden wegenbelasting teruggestort..... da's ook niet alles.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRompslomp? Kost gewoon 100 euro en dan is het klaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenen je moet één van die dwaze garagisten met je auto de baan op laten, daar ben ik sowieso al niet gek van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie dwaze garagisten spelen passagier als je dat vraagt.
Is €100 zowat de prijs ja daarvoor? Beste te doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenBetalen én meegaan
Is €100 zowat de prijs ja daarvoor? Beste te doen...
Comment
-
Comment